Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - نماینده استان یزد در مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات و تامین مطالبات کارکنان درمانی و شاغلان مراکز بهداشتی و درمانی به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم تاکید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه دفتر محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس ، وی در دیدار رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و مذاکره تلفنی با دکتر اکرمی معاون وزارت اموری اقتصادی و دارایی و خزانه دار کل کشور و دکتر حاجی محمدی معاون سازمان برنامه و بودجه ، درخصوص مطالبات تامین اجتماعی و تخصیص اعتبار پروژه های مصوب سفر رئیس جمهوری نیز از طریق رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ اقدامات لازم را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این نشست با تقدیر از زحمات و تلاش همه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مراکز بهداشتی استان ابراز امیدواری کرد که با انجام این پیگیری ها در سطح کشور، شاهد بهبود و ارتقا ی سطح خدمات رسانی نظام سلامت در استان یزد باشیم.
نماینده مردم اردکان همچنین به برخی از نیازهای شهرستان در این بخش از جمله بهبود وضعیت بیمارستان ضیایی و تقویت دانشکده طب سنتی اردکان و ... پرداخت و خواستار پیگیری و حل مشکلات مذکور شد.
7544/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نظام سلامت نماينده اردكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: عباس عبادی گفت: اکنون ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از همکاران پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تامین اجتماعی و نیرو‌های مسلح مشغول به خدمت هستند.
وی افزود: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیرو‌های طرحی بودند استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت بوده و تعداد محدودی از همکاران ما در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده اند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا و ... در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آنها در مجلس بتوان اقدمات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.
عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یک چالش عمومی جهانی است و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست، گفت: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چندسال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی