Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دومین روز از خرداد ماه ۱۳۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به ادامه صدرنشینی فیلم تگزاس در جدول فروش سینمای ایران اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، دومین روز از خرداد ماه ۱۳۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به ادامه صدرنشینی فیلم تگزاس در جدول فروش سینمای ایران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صعود سامورایی در برلین در جدول فروش سینما/سقوط آزاد چهار فیلم اکران رمضان در گیشه

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "تگزاس ۲" به کارگردانی مسعود اطیابی برای سومین هفته متوالی منتشر شد.

از نکات نگران کننده جدول فروش سینمای ایران طی هفته گذشته می‌توان به فروش ناامید کننده چهار فیلم اکران ماه رمضان در دومین هفته فروش این آثار اشاره کرد. به دنیا آمدن، وکیل مدافع، خانه دیگری و تولدت مبارک مجموعاً پس از دو هفته اکران کمتر از دویست میلیون تومان فروش داشته اند. 

تگزاس ۲

فروش هفتگی: ۲,۱۶۰,۱۵۵,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱۱,۹۲۶,۱۵۴,۰۰۰ تومان

کارگردان: مسعود اطیابی

بازیگران: مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی

خلاصه داستان: هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن، علی الخصوص تو تهران 

سامورایی در برلین

فروش هفتگی: ۱,۰۵۶,۳۷۰,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱,۸۵۵,۷۳۹,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان: مهدی نادری

بازیگران: حمید فرخ‌‌نژاد (در نقش جمشید سامورایی)، امیر مهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، سامان صفاری، نادر مشایخی، محسن حسینی، احمد سمنار به همراه رنه اشتولز، آزاده اسماعیل‌خانی و با حضور گوهر خیراندیش و میترا حجار

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

اهمیت خواندن دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان/خود را گدا و سائل خدا بدانیم

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقریان کارشناس ارشد علوم قرآنی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: در دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان به موضوع رسیدن به خواسته‌ها و آرزو‌ها و حوائج اشاره شده است.

این کارشناس علوم قرآنی افزود: در دعای هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان می خوانیم:« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏، اللّهم اهدنی فیه لصالح الاعمال و اقض لی فیه الحوائج و الامال یا من لا یحتاج الی التّفسیر و السّؤال یا عالماً بما فی صدور العالمین صلّ علی محمدٍ و آل الطّاهرین.» ای خدا، مرا در این روز به اعمال صالحه راهنمایی کن و حاجت‌ها و آرزوهایم را برآورده ساز. ای کسی که نیازمند شرح و سوال بندگان نیستی، ای خدایی که ناگفته به حاجات و به اسرار خلق آگاهی بر محمد و آل اطهار او درود فرست.

وی ادامه داد: اما آنچه مهم است اعمال فراوانی است که پیش روی ما است و سوال اینجاست که ما کدام یک از این اعمال را باید انجام بدهیم، این نکنه بسیار مهم است که انسان نسبت به اولویت سنجی اعمال دقت کند.

این کارشناس علوم قرآنی بیان کرد: به طور مثال در اعمالی، چون قرآن خواندن، صدقه دادن، نماز خواندن و دستگیری کردن، مهم است تا از خدا بخواهیم که ما را هدایت کند به سمت آن عملی که بهترین و شایسته‌ترین است و حاجات و آرز‌وهای ما را برآورده سازد.

باقریان تصریح کرد: همانطور که «پیغمبر (ص)» درماه مبارک رمضان در خطبه شعبانیه به اعمالی از جمله، ارتباط با خدا و خود، ارتباط با جامعه، پدر و مادر، فقرا و نیازمندان اشاره کرده اند، ما باید اعمال صالح را به صورت دستورالعمل در در زندگی خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: در بخش دیگری از دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان به اسامی خدا و ویژگی‌های خدا می‌پردازد و می‌گوید خدا کسی است که بدون درخواست ما، به ما آنچه نیاز داریم را می‌دهد.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

رونمایی از ترجمه قرآن به قلم حداد عادل/تمدید ساعت نمایشگاه قرآن در روزهای پنج شنبه و جمعه

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، دوازدهمین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اتفاقات جالب و تاثیرگذاری سپری شد که از جمله مهمترین آنها می توان به رونمایی از ترجمه قرآن به قلم حدادعادل در نمایشگاه قرآن کریم اشاره کرد.

ترجمه قرآن به قلم حدادعادل در نمایشگاه قرآن رونمایی شد

مراسم رونمایی از چاپ جدید ترجمه قرآن به قلم غلامعلی حدادعادل، شامگاه چهارشنبه اول خرداد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور تنی چند از مدیران قرآنی برگزار شد، غلامعلی حدادعادل درباره هدف از ترجمه این قرآن، گفت: شایسته آن است که هر جایی که اصل قرآن خوانده می‌شود، ترجمه قرآن هم خوانده شود. در ایران قرآن زیاد خوانده می‌شود و کمتر فهمیده می‌شود؛ علت آن است که مردم زبان عربی نمی‌دانند، در حدی که وقتی قرآن می‌خوانند یا می‌شنوند، آن را بفهمند.

وی با اشاره به اینکه این ترجمه ۹ سال کار برده است، ادامه داد: وقتی نمی‌دانیم مفهوم یک مطلب چیست، چگونه می‌توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم. این مسئله تعجب‌آوری است که چرا کسی نمی‌گوید معنی چیزهایی که می‌خوانیم چیست؟.

حدادعادل با تشکر از مسئولان برگزاری مراسم رونمایی و دفتر نشر فرهنگ اسلامی که چاپ جدید این قرآن را انجام داده است، افزود: باید این وضعیت دگرگون شود و ترجمه‌خوانی قرآن در کنار متن قرآن در ایران سنت شود. من نیز با چنین نیتی ترجمه جدیدی به ترجمه‌های قبلی اضافه کردم و در این مسیر کوشیدم گامی کوچک در این راه نورانی برداشته شود.

پس از سخنان حدادعادل مراسم رونمایی از چاپ جدید قرآن کریم با ترجمه حدادعادل با حضور چینی‌فروشان مدیرعامل دفتر نشر فرهنگ اسلامی برگزار شد.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

راز زندگی پنهانی حیوانات خانگی برملا می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، دومین مجموعه پوستر از نسخه دوم انیمیشن پرفروش و پرطرفدار "زندگی پنهان حیوانات خانگی" به کارگردانی "کریس رناد" رونمایی شد.

نسخه دوم زندگی پنهان حیوانات خانگی 7 ژوئن 2019 اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را آغاز خواهد کرد. این انیمیشن در اولین نسخه خود توانست فروش فوق العاده ای را برای خود به ثبت برساند.

نسخه دوم زندگی پنهان حیوانات خانگی به صورت سه بعدی ساخته شده و تولید آن را دو کمپانی "یونیورسال استودیوز" و "ایلومینیشن اینترتینمنت" بر عهده گرفته اند.

علاوه بر هریسون فورد بازیگرانی همچون پتن اسوالت، اریک استون استریت، کوین هارت، جنی سلیت، الی کمپر، لیک بل، دانا کاروی، هانیبال بورس، بابی موینیهان، تیفانی هدیش و نیک کرول صداپیشگی در این انیمیشن را بر عهده دارند.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی نادری سامورایی در برلین حمید فرخ نژاد نادر مشایخی سامان صفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» در جلسه شورای اداری این مرکز با تبریک عملیات «وعده صادق» و اعلام حمایت از اقدام نیروهای غیرتمند سپاه پاسدارن، اظهار کرد: همه این قدرت، اقتدار و عزت کشورمان، نتیجه تلاش ها و زحمات شهدایی همچون شهید «قاسم سلیمانی» و شهید «حسن تهرانی مقدم» است.
 
به گفته وی؛ امروز در یک نقطه تاریخی مقابله حق علیه باطل هستیم و این مهم رقم خورد و گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را در هم ریخت.
 
رئیس مرکز اسلامی استان گلستان با بیان اینکه شبکه های اسرائیلی بسته شده و اجازه انتشار اخبار و واقعیت ها به بیرون داده نمی شود، تصریح کرد: قبلا بیان می کردند که ایران هیچ وقت نخواهد توانست موشک پرتاب کند؛ اما حالا که پرتاب شده، مدام در فضای مجازی هجمه وارد می کنند که پهپادها و موشک های ایران نرسیده و یا به اهداف خود اصابت نکرده است.
 
وی افزود: چشم و گوش دشمن در فضای مجازی است، قطعا با انجام عملیات "وعده صادق"، دشمن در ادامه کار از طریق فضای مجازی هجمه وارد خواهد کرد.
 
به گفته وی؛ در حالی که امروز خیلی از شبکه های خبری دنیا و اروپا به این مهم اقرار و اعلام کردند و به گواه برخی که در کنار مسجد الاقصی بودند از صداهای مهیب انفجار وحشت کرده بودند، این مشخص می کند که موشک ها و پهپاد ها به اهداف خود اصابت کرده است.
 
حجت الاسلام دیلم با اعلام اینکه قرآن کریم به ما یاد داده است که دشمنان و بنی اسرائیل کارشان بازارگرمی است و اینطور بهانه های بنی اسرائیلی همیشه ایام بوده است، ابراز کرد: به قول امام راحل ما از شر رضاشاه و محمدرضاشاه راحت شدیم؛ اما از شر منورالفکرها و غرب زده ها در این کشور خلاص نخواهیم شد.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده است: «هیچ غیرتمند باشعوری حتی معتقد، در نقاط قوت با دشمن مقابله نمی کند، بنا به فرموده قرآن کریم هر چقدر می توانید خود را در برابر دشمن قوی کنید، امروز به این فناوری بزرگ دست پیدا کردیم که به عنوان یک قدرت بازدارنده برای ما است».
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • تقارن بهار قرآن و طبیعت و تحولی که رقم خورد / پربازدیدترین‌های سیما کدام بودند؟
  • تعامل تمییز و دلچسب با مردم در طرح «زندگی با آیه ها»
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم
  • طرح «مسطورا» گامی مثبت در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی در مرکزی