Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران با صدور بيانيه اي به مناسبت سوم خرداد، آزادسازي خرمشهر را اوج اقتدار ملي و محصول مقاومت، همبستگي و پيروزي در تقابل اراده‌ها دانست.

روابط عمومي ارتش امروز- پنجشنبه- در بيانيه اي که به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر منتشر شد، تصريح کرد: حماسه عظيم و ماندگار فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 جلوه اي عظيم از نصرت الهي و محصول همبستگي نيروهاي مسلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين بيانيه خاطرنشان شد: حضور حماسي ملت غيور ايران اسلامي در حراست از آب و خاک کشور، پيروزي در تقابل اراده ها و به ثمر رساندن وعده الهي است که `اِن تَنصُرُوا اللهَ يَنصُرکُم وَ يُثَبِّت اَقدامَکُم`- اي کساني که ايمان آورده‌ايد! اگر (آئين) خدا را ياري کنيد، شما را ياري مي‌کند و گام هايتان را استوار مي‌دارد.
روابط عمومي ارتش در اين بيانيه اظهار داشت: بدون شک حماسه بزرگ آزادسازي خرمشهر و پاک کردن خونين شهر از لوث وجود متجاوزين بعثي، در برهه‌اي از جنگ تحميلي که دشمن تا بُن دندان مسلح، کشور ما را آماج حملات خود قرار داده و وعده فتح سه روزه خرمشهر را مي داد؛ غرور و افتخاري ابدي را براي رزمندگان اسلام به ارمغان آورد و باعث بازآفريني صحنه اي نوراني از عشق و دلداگي و باور به وعده هاي خداوند تبارک و تعالي شد.
روابط عمومي ارتش همچنين يادآور شد: غرورآفرينان ايران اسلامي با توکل به خداوند و اعتماد و اطميناني که به نصرت الهي داشتند و آن را از لِسان و چهره پر از اميد و آرامش حضرت امام خميني (ره) به وديعه گرفته بودند، با همدلي، برگي ديگر به اوراق زرين و پرافتخار کشور افزودند. غرورآفرينان ايران اسلامي، خرمشهر را با نثار خون عزيزترين مردانِ مرد اين مرز و بوم از دشمن بعثي پس گرفته و آن را به مام ميهن بازگرداندند.
روابط عمومي ارتش تاکيد کرد: امروز دشمن نااميد از تجاوز به اين آب و خاک و همآوردي نظامي با ايران اسلامي، با تحريم‌هاي ظالمانه اقتصادي، عمليات گسترده رواني و هجمه تبليغاتي به مواجهه با انقلاب اسلامي برخاسته است.
در بيانيه روابط عمومي ارتش تاکيد شد: بازخواني و مرور حماسه هاي بزرگ و غرورآفرين همچون فتح خرمشهر مي تواند بعنوان الگويي ماندگار در پيش روي جوانان ما قرار گيرد و پايداري و استقامت ملتي بزرگ را در ذهن جهانيان زنده کند.
روابط عمومي ارتش در اين بيانيه اظهار داشت: در مقطع کنوني که جنگ اراده‌ها بين ملت بزرگ ايران و آمريکاي جهانخوار در گرفته، آينده ثابت خواهد کرد که اراده ملت ايران شکست ناپذير است.
ارتش جمهوري اسلامي ايران با صدور اين بيانيه حماسه ماندگار سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و تبريک اين روز بزرگ و حماسي به فرماندهي‌ معظم کل قوا حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مد ظله العالي) و درود به روح پرفتوح شهدا، امام شهدا و ايثارگران و جانبازان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس گراميداشت.
روابط عمومي ارتش در اين بيانيه اعلام کرد: فرزندان ملت بزرگ و غيور ايران اسلامي در ارتش جمهوري اسلامي ايران در کنار ساير نيروهاي مسلح، آمادگي مطلوب قرار دارند و هرگونه طمع‌ورزي دشمنان را در نطفه خفه کرده و حماسه اي ماندگار همچون فتح خرمشهر را خواهند آفريد.
سيام*3061**9121
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز چهارشنبه وارد استان خوزستان شد.

هدف از سفر شالبافیان، شرکت در ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت ایران با محوریت خوزستان است.

نقش جوامع محلی در گردشگری مقاومت، صنعت نفت و هویت فرهنگی و همچنین نقش اقوام خوزستان در دفاع ملی و حفاظت از سنت و فرهنگی بومی، بخشی از موضوعات این نشست است.

شالبافیان در شهرهای آبادان و خرمشهر نیز حضور خواهد یافت و فعالان گردشگری خواستار توجه وی به مطالبات خود هستند.

تفویض اختیار صدور مجوز سمن به سازمان منطقه آزاد اروند، بهبود وضعیت ادارات میراث شهرهای آبادان و خرمشهر، پیگیری حذف پلکانی عوارض خروج از کشور در اروند، اجرای طرح جامع گردشگری اروند و تشکیل دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت ایران در منطقه آزاد اروند بخشی از مطالبات فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر است.

کد خبر 6087449

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین‌های اشغالی/ آهارون هالیوا کیست؟
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد