Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-25@01:49:22 GMT

علی علیپور اولین بازیکن جدا شده از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۹۴۰۷

در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس تهران باید آخرین بازی فصل جاری خود را چهارشنبه هفته آتی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان اصفهان برگزار کند، در روز‌های اخیر مباحث زیادی درباره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه شنیده می‌شود.

یکی از بازیکنانی که این روز‌ها صحبت‌های زیادی درباره جدایی اش از پرسپولیس مطرح شده علی علیپور، بهترین گلزن پرسپولیسی‌ها است که با توجه به عملکرد خوبش در این تیم و به ثمر رساندن ۵۴ گل در ۱۶۵ بازی از برخی تیم‌های اروپایی پیشنهاد‌های جدی دریافت کرده و قصد دارد در ۲۳ سالگی به جمع لژیونر‌های فوتبال ایران اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه مهاجم قائمشهری پرسپولیس یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد برای جدایی از این تیم باید نظر مسئولان باشگاه را جلب کند.

یکی از نزدیکان آقای گل لیگ هفدهم و نفر دوم جدول گلزنان هجدهمین دوره لیگ برتر ضمن تائید این موضوع در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: علیپور یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما اکنون فرصت لژیونر شدن او است. علی برای لژیونر شدن پیشنهاداتی هم دارد و یک تیم بلژیکی صددرصد خواهان او است. طبق بندی که در قرارداد علیپور وجود دارد، او می‌تواند با پرداخت مبلغی به باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شود.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس اخبار نقل و انتقالات قرارداد بازیکنان پرسپولیس نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر 97 98 نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش قدس آنلاین، قرارداد طارمی با باشگاه  پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفت‌وگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آن‌ها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمونه اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد