Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سیدمحمدجواد هاشمی نژاد مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی با اشاره به جزئیات این برنامه‌ها گفت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های اداره امور زائران غیرایرانی ویژه برنامه‌های شب شهادت امام ‏علی (ع) و شب‌های قدر برای زائران غیر ایرانی حرم مطهر است که به طور ویژه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: این مراسم در شب‌های ۲۰ و ۲۲ ماه مبارک رمضان بعد از نماز مغرب و عشا با سلسله سخنرانی‌های عقیدتی و مذهبی در رواق‌های کوثر و دارالمرحمه آغاز می‌شود و تا ساعت یک بامداد نیز ادامه دارد.

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت:‌ قرائت زیارت جوشن ‌کبیر، سخنرانی، قرائت سوره‌‌ها و دعاهای سفارش شده شب‌های قدر و مراسم قرآن به سر گرفتن از جمله برنامه‌هایی است که در این شب‌‌ها برای زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است.

هاشمی‌ نژاد افزود: در ویژه برنامه‌های شب‌های قدر زائران عرب‌زبان، آیت‌الله محسن حیدری ضمن ایراد سخنرانی، مراسم ویژه شب ‌احیا را نیز برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: ویژه برنامه شب‌های قدر زائران اردو زبان نیز در رواق‌ کوثر پیش‌بینی شده است که حجت‌الاسلام موسوی در این مراسم برای اردو زبان‌ها به ایراد سخن می‌پردازد، قرائت سوره‌های حم، دخان و عنکبوت، زیارت امام حسین(ع)، دعای جوشن کبیر و مرثیه‌سرایی و سوگواری نیز از دیگر برنامه‌های این شب‌های معنوی و پر فضیلت خواهد بود.

انتهای پیام//ز.م

 

مراسم شب‌های قدر ویژه زائران خارجی حرم مطهر رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت مقام شامخ استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار مطهر شهدای شهر قدیم لار برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و با سخنرانی سردار اسماعیل کوثری (نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) همراه است از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا نیز رأس ساعت ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086935

دیگر خبرها

  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود/ عدد زائران ایرانی مشخص شد