Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود با یاد آوری پیروزی انقلاب اسلامی و دشمنی های آمریکا و استکبار جهانی گفت: آزاد سازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد امداد الهی بود چرا که رزمندگان ما اعتقاد به خدا داشتند و انقلاب اسلامی نیز متکی به اسلام بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ناصر باباخانی روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد حامع جوانرود برگزارشد، افزود: بزرگترین پیام فتح خرمشهر شکست دشمن و پایداری ایران اسلامی و ایمان راسخ به خدا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به لشکر کشی‌های آمریکا اشاره کرد و اظهارداشت: آمریکا هر روز لشکر کشی‌هایی دارد و امروز نیز برای ترساندن رزمندگان و انقلابیون لشکرکشی می‌کند اما رزمندگان و انقلابیون ما نشان داده اند که هیچ واهمه‌ای از لشکر کشی دشمنان ندارند.
فرمانده تیپ انصارالرسول جوانرود خاطرنشان کرد: دشمنان از رزمندگان اسلام می ترسند اگر آنان نمی‌ترسیدند یک لحظه از حمله به ایران اسلامی درنگ نمی‌کردند.
سردارباباخانی با تاکید بر هوشیاری و اتحاد و انسجام مردم در برابر دشمنی‌های آمریکا یادآورشد: تا زمانی ملت بزرگ ایران در مسیر ولایت ورهبری با اتحاد و انسجام حرکت کند آسیبی نخواهددید.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر به اهمیت عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر بزرگترین دستاورد برای ایران اسلامی بود.
سرهنگ ابوذر انوری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که خرمشهرها در راه است، افزود: امروز مسائل اقتصادی و اجتماعی و… فتح خرمشهر است که برای فتح آن باید همت گماریم.
وی اظهارداشت: به حمد خداوند و در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران از محاصر اقتصادی دشمن هم عبور خواهیم کرد.
سرهنگ انوری یادآورشد: همه ما باید باوحدت وبردادری، وروحیه انقلابی وجهادی با تبعیت از ولایت و رهبری در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.
8066/‏7453

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فتح خرمشهر سوم خرداد امداد الهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور

حجت الاسلام حجت سالاری مکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همان طور که در جلسات ویژه گرامیداشت حادثه طبس مطرح کردیم خداوند تأکید کرده است اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز ما را یاری کرده و ثبات قدم می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: اگر خداوند را یاری کنیم اتفاقاتی چون عملیات «وعده صادق» برای ما رخ می‌دهد که با اعتماد به نفس توانستیم دشمن صهیونیستی را تنبیه کنیم.

سالاری ادامه داد: وقتی ما پای کار خدا باشیم خداوند نیز در بسیاری از مواقع چون ایام فتنه ما را کمک می‌کند و با یاری خداوند دشمن هیچگاه به هدف خود رسید.

وی با تأکید بر اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری عملیات «وعده صادق» ظهور اراده ملت ایران بود، بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نیز نمونه دیگری از یاری خداوند به انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: وقتی ملتی پای کار دین باشد، خداوند نیز در نیمه‌های شب به شن‌ها مأموریت به شکست نشاندن عملیات برنامه ریزی شده آمریکا در ایران را می‌دهد.

سالاری با اشاره موضوع فرهنگ عفاف و حجاب اظهار کرد: ما در خداوند را یاری کردیم و خداوند نیز ما را کمک کرد و سوأل این است که در موضوع حجاب و عفاف نیز آیا اهل یاری کردن دین خدا و ترویج معروف هستیم.

وی گفت: آیا حاضر هستیم در موضوع حجاب وقت گذاشته و دیگران و از جمله اطرافیانمان را نسبت به فواید حجاب و نتایج منفی بی توجهی به فرهنگ حیا و عفاف آشنا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف دشمن به ابتذال کردن جامعه است، اظهار کرد: نصرت الهی امری مشروط به انجام تعهدات جامعه اسلامی به محضر خداوند متعال است.

سالاری ضمن تشکر از نیروی فراجا بابت اجرای طرح نور، ادامه داد: این طرح در واقع یک عملیات فرهنگی است و همراه بودن با نیروی انتظامی در طرح نور در زمانه هجمه‌های دشمن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

کد خبر 6087591

دیگر خبرها

  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • عزت ایران با ایمان
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر