Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، آرش نواب، رییس شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد 2 خردادماه در حاشیه نشست امضا تفاهم نامه همکاری با ستاد اقامه نماز استان، بصیرت افزایی در حوزه نماز و برنامه‌های مستمر سالانه در این بخش را باعث گسترش فرهنگ نماز در جامعه توصیف و اظهار کرد: این اقدام در سال‌های اخیر در سطح کارکنان و خانواده‌ها به صورت مستمر در حال انجام است که توسط شورای فرهنگی و بسیج به صورت برنامه ریزی شده و در سطح گسترده اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توانمندسازی فعالان نماز با برگزاری دوره‌های آموزشی و استانداردسازی فضای نمازخانه‌ها را جزء اقدامات سال گذشته شورای فرهنگی بیان کرد و گفت: برگزاری نشست‌های منظم شورای فرهنگی برای ترویج فرهنگ نماز و نشست‌های تخصصی فعالان اجرایی نماز در طول سال برگزار می‌شود.
این مسئول برپایی همیشگی نماز جماعت در مجموعه ستاد و مدیریت‌های برق، تجهیز نمازخانه‌ها و پایش مستمر نماز با بازدیدهای دوره‌ای، شناسایی و تحلیل نقاط قوت و ضعف و آسیب شناسی وضعیت نماز با نظرسنجی و نیاز سنجی را از دیگر اقدمات حوزه نماز برشمرد.
وی تبلیغات پیرامونی با موضوع توسعه و ترویج نماز اول وقت، برگزاری دوره‌های آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان، استفاده از تکنولوژی‌های تبلیغی نوین، اجرای طرح بوستان نماز فرزندان همکار، گلگشت خانوادگی با موضوع نماز و اهتمام ویژه به تبلیغات فضای مجازی را نیز مورد اشاره قرار داد.
رییس شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: تفاهم نامه مذکور شامل سه راهبرد مهم تمهیدی – مدیریتی، آموزشی و فرهنگی – تبلیغی است که باهدف پشتیبانی معنوی و مادی فعالیت‌های ستاد اقامه نماز در توزیع برق یزد اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»

سیف‌الله رضایی در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ششم اردیبهشت در تقویم محلی بنام روز سنندج"روژ سنه"نام‌گذاری شده است که بدلیل اهمیت این موضوع یک هفته را به آن اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای این هفته در نظر گرفته شده که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، شورای شهر و دبیرخانه شهر خلاق موسیقی مجریان اصلی برنامه‌ها هستند، اما دستگاه‌های فرهنگی نیز در این هفته برنامه‌هایی را دارند و با ما همکاری می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: ۱۹ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف برای گرامیداشت روز سنندج در نظر گرفته است که روز ششم اردیبهشت افتتاحیه این هفته در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار خواهد شد.

رضایی ادامه داد: نمایشگاه خوشنویسی و حضوری‌نویسی، رونمایی از کتاب حوزه موسیقی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایشگاه کتاب، اجرای گروه‌های موسیقی و تئاتر، برپایی کارگاه نقاشی و برگزاری دومین جشنواره ورزش پهلوانی از جمله‌های برنامه‌های این هفته است.

وی اضافه کرد: اجرای مراسم مولودی‌خوانی سنتی و خانقاهی سنندج، اکران فیلم کارگردانان سنندجی در پردیس سینما بهمن سنندج، برگزاری همایش مستوره اردلان، دومین جشنواره ملی عکاسی و نمایشگاه پوستر از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته سنندج است.

گفتنی است سایر اعضای حاضر در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهاد‌های خود برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های هفته گرامیداشت روز سنندج پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • برنامه ملی گسترش انس عمومی با ادبیات فارسی تصویب می‌شود
  • روند تصویب برنامه ملّی گسترش انس عمومی با ادبیات کهن فارسی در شورای فرهنگی عمومی