Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بسیج امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی روز پنج شنبه درآیین گرامیداشت آزادسازی خرمشهر با عنوان همایش مقاومت رمز پیروزی در سرسرای امام خامنه ای در مجتمع فجر اهواز اظهار داشت: دشمن در دوران دفاع مقدس با اشغال خرمشهر قصد داشت خوزستان را تصاحب کند اما با مقاومت 34 روزه مردم ایثارگر این منطقه مواجه شد و بزرگترین ناکامی تاریخ را در کارنامه خود به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نزدیکی خرمشهر به عراق یکی از دلایل مهمی بود که موقعیت این شهر را برای دشمن بعث خاص کرده بود اما تنها ضعف دشمن این بود که روحیه ایثار و مقاومت مردم خرمشهر را نادیده گرفته بود.
فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب گفت: باوجود تلاش های فراوان رزمندگان ، در چهارم آبان ماه 1359 خرمشهر به دست دشمن افتاد که برای ما نماد مقاومت و برای دشمن به نماد پیروزی تبدیل شد.
وی تصریح کرد: در این نبرد 34 روزه تکاوران نیروی دریایی و رزمندگان به فرماندهی شهید محمد جهان آرا به همراه گروه‌های مردمی و دانشجویی با مقاومت جانانه برابر دشمن بعث برگ زرین دیگری را در افتخارات دوران دفاع مقدس به ثبت رساندند.
وی بیان کرد: بیت المقدس یکی از بزرگترین عملیات های طول تاریخ بود که تمامی کشورهای جهان ، موفقیت در این عملیات را درسیستم نظامی ،غیر ممکن می دانستند.
امیر سرتیپ دوم بیدادی اظهار داشت: عملیات بیت المقدس در گستره وسیعی حدود پنج هزار و 400 کیلومتر مربع و با یک وحدت فرماندهی مثال‌زدنی بین چهار قرارگاه و خیل عظیمی از نیروها و تجهیزات با تخصص‌ها و توان های متفاوتی برگزار شد.
وی ادامه داد: رسانه های خارجی بر این باور بودند که فتح خرمشهر کلید پیروزی جنگ ایران و عراق است اما به برکت خون شهدا و ایثارگری مردم مقاوم خرمشهر، رشادت های رزمندگان اسلام دشمن این آرزو را با خود به گور برد.
آیین گرامیداشت آزادسازی خرمشهربا عنوان همایش مقاومت رمز پیروزی روز پنج شنبه با حضور جمعیت فرماندهان نیروهای مسلح مسئولان خوزستان و جامعه روحانیت استان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» تحلیل گران سیاسی و نظامی را مات و مبهوت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در مراسم جشن پیروزی رزمندگان اسلام در حمله هوایی به رژیم کودک کش صهیونیستی که در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم برگزار شد در خصوص حمله هوایی ایران به اسراییل گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی یک پاسخ حساب شده و قوی بود که این رژیم، آمریکا و کشورهای غربی و همه دشمنان محور مقاومت را به چالش کشید.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان قم با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق گفت: اقتدار و پیروزی سپاه اسلام در سیلی زدن به رژیم صهیونیستی قلب همه مردم ایران و دنیا را شاد کرد.

وی حمله هوایی ایران به رژیم صهیونیستی را بی سابقه و تاریخی دانست و گفت: این حمله تمام دنیا و تحلیل گران سیاسی و نظامی را مات و مبهوت کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی افزود: این عملیات یک رزمایش هوایی، رزمایش پهبادی و موشکی در فضای سرزمین رژیم صهیونیستی بوده است.

وی تاکید کرد: این رزمایش سیلی محکمی به دشمن صهیونیستی بود که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و این عملیات از نظر وسعت، دقت ومیزان خسارت وارده برای رژیم صهیونیستی و حامیانش درس آموز بود.

کد خبر 6079669

دیگر خبرها

  • اسکات ریتر: عملیات اخیر یک پیروزی نظامی و سیاسی برای ایران بود
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناخدا یکم صمدی در گفت و گو با «خبرآنلاین» روایت کرد
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها
  • عملیات «وعده صادق» تحلیل گران سیاسی و نظامی را مات و مبهوت کرد