Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:49:08 GMT

شهر زیرزمینی نوش آباد بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۹۸۰۶

شهر زیرزمینی نوش آباد بازگشایی می شود

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قاسم کوهی، رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر نوش آباد، در گفتگو با خبرنگاران گفت: بر اساس تفاهم نامه سال ۱۳۹۲ مجوز فروش بلیط شهر زیرزمینی به شهرداری نوش آباد واگذار شده بود که به دلیل عدم تمدید تفاهم نامه، این مجموعه باستانی با حکم دادستان تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: درخواست تمدید تفاهم نامه جدید طی دو نوبت در بهمن و اسفند ۹۷ به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل ارسال شده بود، ولی جواب نداده بودند.

به گفته وی، بعد از پلمب شهر زیرزمینی در نشستی با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با حضور شهردار و نماینده شورای اسلامی نوش آباد و نماینده فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، تفاهم نامه جدید امضا شد.

عضو شورای اسلامی شهر نوش آباد، افزود: در این تفاهم نامه شهرداری نوش آباد به عنوان متولی شهر زیرزمینی معرفی شده تا نسبت به استاندارد سازی زمان بازدید از شهر زیرزمینی و فروش و تعیین نرخ بلیط اقدام کند.

کوهی گفت: در این توافق مقرر شد، شهرداری نوش آباد از محل درآمد‌های شهرزیرزمینی نوش آباد نسبت به مرمت، تجهیز، احیاء و امور فرهنگی این بنای تاریخی اقدام کند.

شایان ذکر است:شهر زیرزمینی نوش آباد با نامه دادستان آران و بیدگل از روز یک شنبه ۲۹ اردیبهشت به علت نداشتن مصوبه نرخ بلیت و همچنین مشکل در تفاهنامه پلمب شده است.

انتهای پیام/م

  شهر زیرزمینی نوش‌آباد در روزهای آینده برای بازدید گردشگران بازگشایی می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه لرستان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام‌قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سردار نعمت الله باقری عصر _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت‌های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار کرد: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

کد خبر 747320

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف