Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@07:54:52 GMT

بی قانونی و عدم نظارت عامل نگرانی جامعه

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۹۸۱۷

بی قانونی و عدم نظارت عامل نگرانی جامعه

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با  معاونان استاندار خراسان جنوبی گفت: تماممشکلاتی که برای مردم پیش می آید، نتیجه بی اعتنایی به قانون است والا قانون قوای سه گانه و وظایف قانونی آن ها را مشخص کرده و نباید باری بر روی زمین باقی بماند.
آیت الله عبادی افزود: مسئله نظارت در جامعه ما بسیار ضعیف است و در بعضی جاها نیز اصلا وجود ندارد و حال آنکه قانون، نیروهای نظارتی مختلفی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آنچه افتخار محسوب می شود، خدمت گزاری به مردم در چارچوب قانون است گفت: راندمان هر فردی بر اساس کار و تلاشی که انجام می دهد، سنجیده می شود، لذا برای من و شما که مسئولیت جامعه بر دوشمان قرار دارد باید هر شب به محاسبه عملمان بپردازیم که آیا به وظیفه خود عمل کرده و کاری انجام داده ایم یا خیر.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه خراسان جنوبی سه گانه قانون ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» پس از اقامه نماز جمعه ۳۱ فروردین در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: مردم عزیز و قدرشناس خراسان جنوبی همگام با سایر هم وطنان در چند روز اخیر در قالب تجمعات خودجوش، کاروان خودرویی، جشن و نورافشانی، بغض انباشته و فرو رفته از حدود هفت ماه ظلم و جنایت این رژیم کودک‌کش در غزه را ابراز و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه وعده صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را اعلام کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با محکوم کردن استمرار جنایات رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیستی همچنین تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه وعده صادق، از عموم مردم خراسان جنوبی دعوت می‌کند به شکرانه این عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم خون‌آشام صهیونیستی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد، حضور منسجم و دشمن شکن داشته باشند.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، این راهپیمایی در بیرجند از مصلی و مسجد جامع المهدی (عج) تا میدان نماز برگزار می‌شود.

کد خبر 6082103

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • چرایی شکست قانون حمایت از فرزندآوری؛ آما و ارقام چه می‌گوید؟
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • چرا قانون حمایت از فرزندآوری منجر به کاهش جمعیت شد؟
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • بیانیه جامعه مدرسین در حمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود