Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: مصوبه هیات دولت مبنی بر ترخیص 100 قلم کالای وارداتی در قالب کالای همراه ملوان در این استان اجرایی شود.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: با توجه به تصویب صدور مجوز واردات 100 قلم کالای ملوانی توسط ساحل نشینان وزارت صنعت، معدن و تجارت روند اجرایی کردن این مصوبه را تسریع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: باید برای اجرایی شدن این مصوبه در قالب کالای همراه ملوان در اسرع وقت تصمیم‌گیری شود زیرا لنج‌های تجاری منتظر عملیاتی شدن این مصوبه برای ترخیص کالاها هستند.
گراوند ادامه داد: تاخیر در ترخیص کالاها و ماشین‌آلات از گمرکات نیز به ضرر اقتصاد و صنایع تولیدی است که باید در این زمینه سرعت لازم لحاظ شود.
وی یادآور شد: ممکن است در میان کالاهای وارداتی، اجناس مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنایع موجود باشد از این رو باید در ترخیص این کالاها تسریع کرد.
استاندار بوشهر در ارتباط با سامانه جامع انبارها گفت: وضعیت ثبت انبارهای استان بوشهر در سامانه یاد شده باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شود.
گراوند ادامه داد: با همکاری کشاورزان و نخل‌داران باید وضعیت موجودی خرما در انبارهای استان بوشهر بررسی و زمینه ارائه به بازار مصرف فراهم شود.
استاندار بوشهر افزایش رضایت مندی مردم را از اهداف مهم خدمتگزاری مسئولان دانست و تاکید کرد: تمام تلاش‌های مسئولان برای رضایت‌مندی، افزایش رفاه و آسایش مردم است و در این عرصه باید موانع موجود بر سر راه مردم برداشته شود.
وی ادامه داد: ایجاد نارضایتی در بین مردم زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم می ‌کند از این رو ارتقای امنیت، رفاه، آسایش و حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اجراي مصوبه كالاي همراه ملوان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه

فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۴۸ دستگاه تلفن همراه آیفون به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در مرز بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مرزبانی، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان خاطرنشان کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری اضافه کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال، جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 747644

دیگر خبرها

  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند