Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ متن بیانیه فرهنگیان و دانش آموزان استان به شرح زیر است:

خرمشهر راخدا آزاد کرد                                  «امام خمینی ره»

حماسه سوم خرداد حادثه ای عظیم و به یاد ماندنی است که به عنوان نماد ایثار، فداکاری، استقامت وشجاعت ملت بزرگ ایران دردفاع ازآرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی شناخته شده و نشان ازحق باوری نسلی به پاخاسته بود که با تأسی از انقلاب خونین کربلا و در پرتو ولایت ،  برای حراست از میهن اسلامی مرزهای شهادت را رهپویه خود ساخت تا اعجاز مقاومت را بر تارک تاریخ معاصر انقلاب رقم زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه عظیم ، به یاد ماندنی  و غرور آفرین  آزاد سازی خرمشهر متعلق به همه نسل هاست.

عملیات افتخارآفرین بیت المقدس که 161 شهید والامقام استان زنجان نیز با رشارتهای بی نظیرخویش ، حماسه ای جاودانه آفریدند،توانست دشمن تا دندان مسلح را که «آمده بود تا بماند»زمین گیرکند و مهرشکست و ناامیدی را بر پیشانی او بکوبد تا نشان دهد که  ملت شجاع و بزرگ ایران در دفاع از آرمانهای والای خود ذره ای عقب نمی نشیند و مقابل هر متجاوزگری قاطعانه و متهورانه ایستادگی می کند.

اینک ما فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، این حماسه به یاد ماندنی را گرامی داشته ، ضمن تجدید میثاق با آرما نهای امام راحل و«مقام معظم رهبری» و شهدای گرانقدر8 سال دفاع مقدس ،اعلام میداریم که در راه تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص درحوزه تعلیم و تربیت ، باتمام توان و تلاش مجدانه خود گام برداشته و در راه اعتلای هرچه بیشتر ایران اسلامی خواهیم کوشید. انشاءا...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش روابط عمومی اداره اطلاع رسانی فرهنگیان و دانش آموزان سالروز آزاد سازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • فیلم/بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه