Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه ایران هیچگاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی گیرد، گفت: ایرانیان در طول تاریخ نشان داده اند که اهل جنگاوری و دلاوری هستند و در جای خود اهل تعامل و گفت وگو.

 سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در گفت وگویی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردم خودش کشوری مستقل و مقتدر است و راه روشن خودش را براساس منافع و امنیت ملی خودش مشخص کرده و هیچگاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه بن بستی برای ملت ایران وجود ندارد، افزود: ایرانیان نیز در طول تاریخ نشان داده اند که اهل جنگاوری و دلاوری هستند و در جای خود اهل تعامل و گفت وگو.

موسوی ادامه داد: مدتی است یک سناریوی روانی - تبلیغی در کنار عملیات تروریسم اقتصادی علیه ملت ما جریان پیدا کرده و ما این حرف ها و سناریو را نیز در قالب همان پکیج می بینیم و خودشان هم می دانند این سناریو از پیش شکست خورده است و قطعا ره به جایی نخواهد برد.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وزارت خارجه احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمضان‌زاده: مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کنید؛ فرصت‌ها، چون ابر بهاری گذرا هستند

عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت خاتمی، در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حالا که مجامع حقوقی و سازمان‌های بین‌المللی اسرائیل را به خاطر حمله به کنسولگری ایران تحت فشار قرار داده اند و آمریکا ایران را به خویشتنداری دعوت کرده، مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کرده ما به ازای خویشتنداری را طلب کنید.

فرصت‌ها، چون ابر بهاری گذرا هستند.

دیگر خبرها

  • مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کنید؛ فرصت‌ها، چون ابر بهاری گذرا هستند
  • رمضان‌زاده: مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کنید؛ فرصت‌ها، چون ابر بهاری گذرا هستند
  • رمضان‌زاده: مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کنید
  • مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کنید /فرصت‌ها چون ابر بهاری گذرا هستند
  • چرا آلزایمر می گیریم؟
  • موسوی: انتشار لیست امنا تا اواسط اردیبهشت‌/ مذاکره‌ای برای ائتلاف با صبح ایران نشده است
  • روایت دلاوری‌های پلیس از مرز تا مرکز
  • یک تصمیم درست برای المپیک می‌گیریم به شرطی که حسن آماده باشد
  • ناچو بر سر دوراهی: تمدید قرارداد یا جدایی از رئال مادرید؟
  • شوک به تیم ملی؛ سید قید ایران را زد