Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اشلانسک وروتسواو لهستان به صورت رسمی از جدایی فرشاد احمدزاده از این تیم خبر داد.

طرفداری-با اعلام تصمیم جذب چند بازیکن جدید از سوی سرمربی اشلاسک، در خطوط دروازه، میانی و حمله، جدایی 4 بازیکن از جمله فرشاد احمدزاده را تایید کرد.

به نقل از وبسایت  Tuwroclaw، فرشاد احمدزاده به لیگ برتر فوتبال ایران بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، پنجمین اردوی تیم هندبال جوانان ایران از امروز در تهران آغاز می‌شود و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.    شریف مومن مصری، سرمربی تیم هندبال جوانان، ۲۱ بازیکن را به این اردو دعوت کرده است.   امیرعباس زارعی، ماهان دولتخواه، ابوالفضل مجیدی، امیرحسین مسعودنیا، عباس باج، روح الله عادلخانی، نیما باقری، حسین حیدریان، صابر حیدری، هادی خواجه سلیمی، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، امیرمحمد پورقاسمی، بنیامین خداوردیان، سروش مرادلی، محمدحسن خادمی، سید مهرشاد دانشی، احمد رضا آرام، علی امیر یوسفی، مهران اکبری و مهدی دارینی ۲۱ بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.    کورش غفاری (سرپرست)، شریف مومن حجازی (سرمربی)، حمید ربانی کیا (مربی)، محمد جمالی (بدنساز) مهدی کیانی (آنالیزور) و رضا سرسنگی (ماسور) کادر فنی تیم هندبال جوانان را تشکیل می‌دهند.    تیم هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌کند که قرار است تیر و مرداد امسال برگزار شود.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان
  • ضرر میلیاردی مهدی قائدی پس از جدایی از همسرش صحت دارد؟
  • جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
  • طلاق مهدی قائدی از همسر خود؛ ملک و املاکی که همه آن به نام ستاره معصومی بود!
  • پپ در اندیشه جدایی از سیتی؟
  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!