Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@16:36:58 GMT

امتحانات ۴ و ۸ خرداد مدارس استان تهران لغو شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۰۲۸۲

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: امتحانات داخلی و نهایی دانش آموزان در 4و 8 خرداد طبق آئین نامه برگزار نخواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، عباس معبودی مدیر روابط عمومی آموزش و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: طبق آئین نامه برگزاری امتحانات نباید بعد از شبهای قدر امتحانات داخلی و نهایی دانش‌آموزان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با تصمیمات گرفته شده در روزهای شنبه ۴ خرداد و چهارشنبه ۸ خرداد همزمان با لیالی قدر است امتحانات نهایی و داخلی برگزار نمی‌شود.

وی بیان داشت: شروع به کار مدارس و ادارات آموزش و پرورش طبق قانون دو ساعت با تاخیر آغاز خواهد شد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه درکشور با یک روز تاخیر ماه رمضان آغاز شد و در تقویم رسمی کشور یکشنبه 5 خرداد شب قدر اعلام شده این تعطیلی 6 خرداد خواهد بود و 5 خرداد مدارس و ادارات باز خواهند بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران امتحانات مدارس امتحانات ۴ خرداد و ۸ خرداد شبهای قدر لغو امتحانات حسین هدایتی فتح خرمشهر احمد عراقچی خودروهای هیبریدی ترزامی هوآوی انصارالله یمن زیبا حالت منفرد مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی دوشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار داشت: این روزها، روزهای نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای مسلح ما است که به این واسطه همه مردم ما خوشحال هستند.

فرماندار دیلم با بیان اینکه کنکور حاصل تلاش و رقم زدن سرنوشت جوانان این مرز و بوم به ویژه جوانان شهرستان دیلم است، گفت: در شهرستان دیلم نزدیک به ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری کنکور شرکت خواهند کرد که انتظار داریم نیروی انتظامی، ادارات آب، برق، مخابرات، بهداشت، آتش نشانی و دیگر عوامل در کنار همدیگر در برگزاری هرچه بهتر این آزمون اهتمام ورزند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با بیان اینکه دیلم میزبان ۹ شهر شمالی استان بوشهر برای برگزاری مسابقات قرآنی خواهد بود، ادامه داد: شهرستان دیلم میزبان کار بزرگ فرهنگی است که نزدیک به ۷۰۰ دانش آموز از دیلم، گناوه، بندر ریگ، خارگ، برازجان، شبانکاره، آبپخش، سعد آباد و دلوار در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان و زیارت نامه با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

اسدی خاطر نشان کرد: امتحانات نهایی برای این مقطع سنی بسیار حساس و مهم‌است پس انتظار داریم جهت رفاه حال دانش آموزان و تمرکز بر امتحانات نهایی، این امتحانات با پیگیری مدیر آموزش و پرورش در شهر امام حسن برگزار شود.

کد خبر 6085884

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان