Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@02:37:49 GMT

بازیکن مطرح تراکتور رسماً از این تیم جدا شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۰۳۴۴

ساعت24- ستاره تراکتور با انشار پیامی در اینستاگرامش از این تیم و هواداران خداحافظی کرد.

 احسان پهلوان در کنار مهدی‌زده و اسماعیلی‌فر یکی از سه‌ بازیکنی بود که از تیم ذوب‌آهن اصفهان برای انجام خدمت سربازی به تراکتور تبریز پیوسته بودند و اکنون با پایان خدمت باید به تیم سابق خود بازگردد. پهلوان با انتشار پیامی در اینستاگرامش این خبر را رسماً اعلام کرد و از باشگاه تراکتور و هوادارانش خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز گذشته اخبار فراوانی مبنی بر جدایی ستاره‌های پر تعداد تراکتور از این تیم به گوش رسیده است و حتی بازیکنانی مانند استوکس و شجاعی پیام‌هایی را در این زمینه منتشر کردند اما در واقع با توجه به درخواست ذوب‌آهن باید پهلوان را اولین جدا شدۀ قطعی پرشورها به حساب بیاوریم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در دیداری که با دو گل جلو افتاده بود، به تساوی دو بر دو در دقایق پایانی رضایت داد و یک امتیاز گرفت.

در این مسابقه درخشش یک بازیکن هوادار بسیار مورد توجه بود. محسن سفیدچغایی که فصل پیش از لیگ یک به هوادار پیوسته بود و دومین فصل حضور در هوادار را تجربه می‌کند عملکردی در حد یک ستاره داشت.

این بازیکن در نیمه اول گل نخست هوادار را به زیبایی با پای چپ زد و با نفوذ از جناح چپ پاس گلی زیبا برای گلزنی یونس شاکری داد.

مسعود شجاعی به این بازیکن ۲۶ ساله اعتقاد ویژه‌ای دارد و او یکی از بازیکنان موثر هوادار تهران است.

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: با سرمربی خارجی مطرح برای هدایت تراکتور به توافق رسیدیم
  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!