Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش جهاد اسلامی در آینده احتمالا دست به حملات موشکی به اطراف غزه بزند.  به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی مدعی است که مقاومت فلسطین در غزه قصد دارد در آینده نزدیک علیه سرزمین‌های اشغالی اطراف نوار غزه موشک و راکت شلیک کند.

به گزارش وب‌سایت خبری «متابعات»، یک سازمان امنیتی رژیم صهیونیستی پنجشنبه (۲ خرداد) این گونه ارزیابی کرده است که این جنبش جهاد اسلامی فلسطین شاید دست به حمله موشکی جدید علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سازمان به نقل از منابع امنیتی مدعی شد که ایران، جهاد اسلامی را به این حمله تشویق می‌کند، ولی این جزئیات این تحریک و تشویق مشخص نیست.

بر اساس ادعای این سازمان امنیتی رژیم صهیونیستی، در صورت ادامه فشار‌های آمریکا علیه ایران، سرزمین‌های اشغالی شاهد حملات بیشتر از سمت غزه خواهد بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه از جمله حماس و جهاد اسلامی طی جنگ دو روزه اخیر (اواسط اردیبهشت) در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به راهپیمایی غزه، توانستند با شلیک صد‌ها راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها، آن‌ها را به پذیرش توافق آتش‌بس با وساطت طرف مصری مجبور کنند.

به رغم ادعا‌های مطرح شده در خصوص دلایل این حمله و اینکه ایران پشت این حمله است، تنش اخیر نتیجه طفره رفتن رژیم صهیونیستی از تعهدات خود در توافق قبلی بود.

افزایش مساحت ماهیگری در دریا، ورود کمک‌های مالی و سوختی به غزه که از سال ۲۰۰۷ در محاصره است، از جمله تعهدات طرف صهیونیستی بود که یا اجرا نشد و یا ناقص ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی رژیم اشغالگر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ حمله موشکی به سدیروت+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد