Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:58:20 GMT

برخورده وحشتناک خودرو با دو کودک +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۰۳۸۱

برخورده وحشتناک خودرو با دو کودک +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین‌های مدار بسته در شهر کراسنورود روسیه صحنه وحشتناکی از بی‌دقتی یک راننده و برخورد آن با دو عابر پیاده ضبط کردند. دو عابر پیاده که خواهر و برادری 9 ساله بودند هنگام سبز شدن چراغ عابران قصد رد شدن از خیابان داشتند اما یک راننده زن بی‌توجه به چراغ قرمز در تقاطع از چهارراه عبور کرد و به این دو کودک که در حال رد شدن از خیابان بودند، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه خواهر بعد از برخورد از زمین بلند شد اما برادرش به دلیل ضربه شدیدتری که خورده بود، روی آسفالت پرت شد و به دلیل ضربه مغزی سریع به بیمارستان انتقال یافت. در این حادثه راننده خودرو که زنی 50 ساله بود، پس از برخورد کمی جلوتر ایستاد و به آرامی این حادثه را دنبال کرد.

پس از بررسی‌های لازم گفته شد که دختربچه آسیبی ندیده است اما برادرش باید برای مدتی در بیمارستان بستری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

حادثه وحشتناک از برخورد راننده با دو کودک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی