Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@23:56:26 GMT

تصادف مرگبار سواری با کامیونت در سبزوار

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۰۴۳۹

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان رشتخوار گفت: متأسفانه بر اثر برخورد شدید سواری پژو پارس با کامیونت در این شهرستان ۶ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان خود را از دست دادند. آفتاب‌‌نیوز : سیدعلی حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: این تصادف در کیلومتر ۶۵ محور رشتخوار به جنگل (روستای فاضلمند) به وقوع پیوست.
وی اظهار کرد: در پی تماس با نیروهای هلال‌احمر مبنی به وقوع تصادف بلافاصله عوامل امدادی پایگاه شهید رسولی این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین‌زاده عنوان کرد: ۲ مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی پایگاه شهید رسولی و ۴ مصدوم دیگر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی در پایان از شهروندان در خواست کرد هنگام تردد در جاده‌ها سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از سبقت غیر مجاز به خصوص در شب و در محورهایی که از نور کافی برخوردار نیست، به جد پرهیز کنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف سواری سبزوار کامیونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در پی این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح