Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@23:54:33 GMT

لغو برخی امتحان‌های مدارس هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۰۴۴۸

لغو برخی امتحان‌های مدارس هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: لغو این امتحان‌ها به علت همزمانی با روز‌های بعد از شب‌های قدر است.

موسی دادی زاده افزود: تاریخ جدید برگزاری امتحان‌های لغو شده از سوی مدیران مدارس به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لغو امتحانات مدارس هرمزگان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کبری داننده در نشست مهدویت که با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه فاطمیه (س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: معرفت و شناخت نسبت به امام زمان(عج) از باورهای دینی ماست و برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: ثمره وجود امام زمان(عج) با وجود غائب بودن از دیده مردم، مانند خورشید پشت ابر است، با این که آشکار نیست اما مردم از نور آن بهره‌مند می‌شوند، همچنین وجود حضرت مانع نزول بسیاری از بلاهاست؛ بِیُمنِهِ رُزِقَ الوَری‌ وَ بِوُجُودِهِ ثَبَتَتِ الأرضُ و السَّماء، از برکت وجود حضرت مردم روزی می‌خورند و به خاطر هستی او آسمان و زمین برپاست.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نباید جایگاه حضرت و ائمه معصومین را در حد نیازمان به شفا یافتن و برخی حوائج دنیوی پایین بیاوریم، بلکه باید به حضرت به عنوان حجت تامه الهی و ولی همه انسان‌ها، خاصه، مؤمنین نگاه کنیم.

وی اظهار کرد: دوران غیبت یکی از دوران امتحان بندگان و منتظران واقعی است و با این امتحان خیلی از سره‌ها از ناسره‌ها مشخص می‌شود.

داننده گفت: شیعه واقعی باید هر زمان برای ظهور حضرت آماده باشد و شرط ایستادن بر سر عهد با امام عصر( عج) گذشتن از خواهش‌های نفسانی و مادیات دنیاست و لذا برای اطاعت امر حضرت چه در دوران غیبت و چه ان‌شاءالله بعد از ظهور باید هزینه بدهیم، چرا که بدون هزینه انسان نمی‌تواند مدعی انتظار باشد.

دیگر خبرها

  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • مدارس هرمزگان فردا برقرار است/ فقط جاسک و بشاگرد با نظر ستادهای بحران تصمیم‌گیری کنند
  • مدارس ۱۱ شهرستان هرمزگان فردا بصورت حضوری است
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • تفاوت های کنکور در ایران و افغانستان