Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@22:44:49 GMT

تزریق فیلر لب چیست و چه عوارضی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۰۶۲۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 برای اصلاح مشکلات ظاهری لب‌ها و همینطور به دست آوردن زیبایی مطلوب روشی برای تغییر حجم لب‌ها وجود دارد که با استفاده از تزریق مواد فیلر به آن‌ها انجام می‌شود این مواد که معمولا از ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید درست می‌شوند پس از ورود به لب به دلیل ویژگی جذب کننده این ماده آب و رطوبت را به آن جذب کرده و حجم آن را افزایش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو با جزئیات بیشتری در این مورد آشنا شوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آسپرین سلامت ویدیو تزریق لب تزریق ژل تزریق بوتاکس تزریق تزریق ژل لب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!   سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»   حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارش های متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست! حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

دیگر خبرها

  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟‌