Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار قربانی، مشاور فرمانده کل سپاه در همایش ضیافت عاشقان ویژه جانبازان شیمیایی  اعضای جمعیت حمایت از مصدومان شیمیایی و خانواده آنان گفت: در ابتدای سخن شایسته است که به روح مطهر جمیع شهدای اسلام امام راحل و  امام حسن مجتبی(ع) که در ایام ولایت ایشان هستیم درود و تبریک عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن تبریک عرض می کنم  و امیدواریم پیرو راه اهل بیت و مدافعان اتقلاب اسلامی باشیم

وی افزود: جمعیت حمایت از مصدومان شیمیایی مظلومیت جانبازان شیمبایی را به جهان می رساند و به برکت زحمات این عزیزان  راه شهدا را ادامه می دهد.

سردار قربانی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی و پیروزی آن  به رهبری امام خمینی(ره) و عنایت خداوند متعال، دست همه ابر قدرت ها از منافع کشور برچیده شود.این درحالی است که زمان پهلوی  تمام ابزار و وسایل اداره ها و اماکن دولتی  متعلق به کشورهای بیگانه استعمارگر بود.و خدا انها را ساقط کرد اما ابر قدرت ها تحمل نکردند و توطئه ها شروع شد و تاکنون در تمام حوادث شکست خوردند.آمریکا و دست اندرکاران آنها  حتی با جنگ هشت ساله و کودتا و توطئه نتوانستند کاری کنند.


وی عنوان کرد: در ابتدای جنگ عراق ۱۶ لشگر زرهی مکانیزه تجهیز کرد تا به مرزهای ایران حمله کند و با ۴ هزار ۸۰۰ تانک و امکانات اماده جنگ شد حتی عراق در ابتدای جنگ  سرمایه های ارزی بیشتری از ما داشت اما علی رغم عده دشمن نتوانستند کاری کنند.این درحالی که ایران ۸ لشگر داشت ۳۶ میلیار دلار ذخایر ارزی کشور عراق بود و ایران علی رغم خروج پول ها توسط خاندان ملعون پهلوی ۳ میلیارد دلار ذخیره ارزی داشت.

سردار قربانی عنوان کرد: اما ایران با لطف خدا و فرمان الهی امام خمینی(ره) وارد جنگ شد و همین جوانان با دست خالی دشمن تا دندان مسلح را شکست دادند امروز هم مصدومان شیمایی جز انجام تکلیف شرعی کاری نکردید

وی افزود: ایران در روزهای اخر جنگ طبق آمار و ارقام از  44 کشور دنیا  اسیر و غنیمت گرفت.حتی ایران در پایان  جنگ ۱۹۰ هزار شهید داد اما عراقی  ها اعلام کردند یک میلیون کشته دادند که این موضوع گواهی بر آیه ی قرآن کریم مبنی بر  «کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره» یعنی چه بسیار اندک لشکریانی که بر دشمنان با عده ی بسیار پیروز شدند، است.

سردار قربانی تصریح کرد: ما از ترامپ نمی ترسیم این ها سگ چه کسی  هستند که جلوی شیعیان امیرالمومنین کاری کنند.ما کسانی هستیم که  در جنگ هشت ساله  پیروز و قدرت الهی و شهدا را به جهانیان نشان دادیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی صبح سه شنبه در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می دهد.

مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.

مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

کد خبر 6086356

دیگر خبرها

  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست