Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به اظهارات علیپور واکنش نشان داد و در این باره بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به اظهارات اخیر علیرضا علیپور در خصوص حواشی مسابقه دو تیم ملی فوتبال ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا که تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی و رسانه ها منتشر گردید،  اعلام می‌دارد که ایشان هیچگونه سمتی و یا مسئولیتی در کمیته اخلاق و نیز واحد صیانت از فوتبال ندارد و طرح اینگونه مباحث نه تنها سازنده نبوده بلکه بدون ارائه ادلّه روشن و قطعی قابل بررسی و اثبات نیست و صرفاً جنبه شخصی داشته که هم به سلامت جامعه فوتبال آسیب وارد می‌نماید  و همچنین موجب تشویش و بدبینی اذهان عمومی به ورزشکاران می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان متذکر می شود فدراسیون فوتبال با هرگونه اعمال ناشایست از سوی اهالی فوتبال که به اعتبار این ورزش پرطرفدار لطمه وارد نماید پیگیری و برخورد قانونی خواهد داشت.
ضمنا نامبرده برای روز شنبه مورخ ۹۸/۳/۵ ساعت ۱۷/۳۰ جهت ارائه مدارک و مستندات و توضیحات به کمیته اخلاق دعوت شده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟