Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- شهردار شیروان اعلام کرد: با ماموران شهرداری که اقدام به برخورد ناشایست و زننده با یک دستفروش کرده بودند، توبیخ شده و با آنان برخورد شد.

به گزارش ایرنا شاهرخ شاهرخی، پنجشنبه در جمع خبرنگاران شیروان، با اشاره به فیلم منتشره در فضای مجازی که در آن چند مامور شهرداری پیرمردی دستفروش را روی کاپوت خودرو مقابله با سد معبر نشانده و می گرداندند؛ گفت: یقینا چنین اتفاقی مورد تاسف همگان است و هیچ توجیهی نمی تواند داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بررسی های لازم در این زمینه انجام شده و با ماموران متخلف شهرداری که بدون درنظر گرفتن حرمت شهروندان این رفتار زشت و اهانت آمیز را مرتکب شده بودند، برخورد شد.
وی گفت: این دستفروش برای جلوگیری از انتقال وسایل خود به انبار شهرداری، روی کاپوت خودرو رفته بود که آنان بدون اعتنا به وی خودرو را در خیابان به حرکت درآورده بودند.
شهردار شیروان در عین حال افزود: یکی از مشکلاتی که در حوزه شهری با آن مواجهیم شکایات زیاد از سوی شهروندان در خصوص مساله سد معبر است که گاه منجر به حوادث جبران ناپذیری نیز شده است.
پس از انتشار فیلم رفتار توهین آمیز ماموران سد معبر شهرداری با این دستفروش در فضای مجازی، امروز استاندار خراسان شمالی در نامه ای از فرماندار شیروان خواست در 48 ساعت عاملان این حرکت ناپسند را شناسایی و با آنان برخورد کند.
محمدعلی شجاعی همچنین خواستار توضیح خواستن از شهردار شیروان و دلجویی از این شهروند دستفروش شده بود.
شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی 85 هزار نفر جمعیت دارد.
7186/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري تخلف ماموران شيروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم

به نقل از  شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در حکمی حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد را به سمت مدیر ارتباطات مردمی شهرداری قم منصوب کرد.

شهردار قم در این حکم بر لزوم تلاش در جهت افزایش رضایت مردم از طریق کیفیت پاسخگویی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبات مردمی، هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای نظام ارتباطات مردمی در شهرداری قم ضمن هماهنگی و همسویی با اداره کل حوزه شهردار و سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ تأکید کرده است.

گفتنی است تا پیش‌ازاین ابوالفضل وفایی مسئولیت این مرکز را بر عهده داشت و حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد نیز تا چندی قبل سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • قاتل شهروند شیروانی دستگیر شد
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان