Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:01:22 GMT

گزینه‌های نهایی هدایت استقلال مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۱۰۰۶

گزینه‌های نهایی هدایت استقلال مشخص شدند

بلاخره بعد از حرف و حدیث‌های فراوان ظاهراً مدیران باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم به اتفاق نظر رسیده اند و قرار است از بین دو گزینه یکی هدایت آبی‌ها را بر عهده بگیرد.

به گزارش ورزش سه، بعد از جدایی وینفرد شفر از سمت سرمربیگری استقلال مدیران این باشگاه و عده دادند که برای فصل بعد یک مربی باسابقه خارجی را به خدمت خواهند گرفت و به همین دلیل مذاکرات باشگاه با گزینه های مختلف خیلی زود آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال در مورد دو مربی با نام‌های میروسلاو دوکیچ  و آنجلو آلسیو به توافق نهایی رسیده اند و احتمالا از بین آنها یکی به عنوان سرمربی فصل آینده آبی‌ها معرفی خواهد شد.


دوکیچ  مربی با سابقه ای در فوتبال اسپانیا محسوب می شود، جایی که در تیم های والنسیا، رئال وایادولید و کردوبا در لالیگا مربیگری کرده است.


دوکیچ در سال ٢٠١٧ در تیم الشباب امارات سرمربیگری می کرد اما او در سال ٢٠١٨ هدایت پارتیزان بلگراد را برعهده گرفت و حالا به عنوان یکی از گزینه های اصلی هدایت استقلال لقب گرفته است.

 

 

اما رقیب دوکیچ در راه هدایت استقلال آنجلو السیو است مربی که بخش عمده‌ای از رزومه خود را به عنوان دستیار کنار آنتونیو کنته بدست آورده و اتفاقا به افتخارات مهمی هم با این سرمربی دست پیدا کرده است.

 

آلیسیو  در تیم های چلسی و یوونتوس و تیم ملی ایتالیا سابقه دستیاری آنتونیو کنته را دارد که با دو تیم باشگاهی موفق به قهرمانی در سری آ و لیگ برتر انگلیس شده است و در کل سابقه نسبتاً روشنی در  کار مربیگری دارد هرچند که رزومه چندان خوبی به عنوان سرمربی از خود به جای نگذاشته است.

 

این دو مربی گزینه‌های اصلی امیرحسین فتحی برای جانشینی وینفرد شفر در سمت سرمربیگری استقلال هستند و احتمالا از بین این دو یکی به عنوان سرمربی فصل بعد آبی‌ها انتخاب خواهد شد.

 

البته این احتمال وجود دارد که در صورت بن بست خوردن مذاکرات با این دو سرمربی گزینه‌های دیگری هم در روزهای آینده نامشان مطرح شود.

 

 

آندره آ استراماچونی سرمربی سابق اینتر هم مذاکراتی با استقلال داشته است/ توتو مرکاتو

 

استقلال تهران نقل و انتقالات 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران نقل و انتقالات 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ

تصمیم یوونتوس برای انتخاب سرمربی در فصل 25-2024 تقریبا قطعی به‌نظر می‌رسد

طرفداری | شایعات برکناری ماسیمیلیانو الگری از هدایت یوونتوس پس از سه سال بسیار داغ شده است و در ایتالیا خبرنگاران معتقدند بانوی پیر در تابستان سرمربی جدیدی استخدام می‌کند.

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی بامداد گذشته در استودیوی اسکای ایتالیا در خصوص تصمیم مدیران یوونتوس درباره آینده نیمکت این تیم صحبت کرد. به اعتقاد دی مارتزیو، با وجود دفاع کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس از ماسیمیلیانو الگری، رابطه این باشگاه با الگری ادامه نخواهد یافت و در جلسه پایان فصل، بیانکونری با سرمربی‌اش قطع همکاری می‌کند.

تیاگو موتا، سرمربی موفق بولونیا گزینه اول جونتولی برای هدایت یوونتوس است. میلان نیز پیگیر وضعیت موتا بود اما اقدام برای آن‌ها خیلی دیر شده چرا که یوونتوس اقدام‌های موثری برای همکاری با سرمربی بولونیا انجام داده است. البته آنتونیو کونته، پلن بی یوونتوس به‌شمار می‌رود اما سران یوونتوس به‌قدری از همکاری با موتا مطمئن هستند که مطرح شدن نام کونته به‌عنوان پلن بی، صرفا جهت خالی نبودن عریضه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • گزینه اصلی بایرن: مربی محبوب لیگ برتر!
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ