Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده یک جنبش بحرینی در خارج تاکید کرد که ملت این کشور هرگز به مسجدالأقصی و ملت فلسطین خیانت نمی‌کند. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "عبدالغنی الخنجر" نماینده جنبش "حق" بحرین در خارج در گفت‌وگو با شبکه خبری المنار اظهار داشت: امروز رژیم آل خلیفه تحرکات مشکوکی انجام می‌دهد و همراه با دولت آمریکا که از صهیونیست‌ها جانبداری می‌کند از برگزاری کنفرانسی در منامه به عنوان اولین بخش معامله قرن خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام دیگر هیچ شکی باقی نمی گذارد که رژیم آل خلیفه در جنایت عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و خیانت به فلسطین نقش دارد.

الخنجر در ادامه گفت: اقدام رژیم آل خلیفه شکاف بین این رژیم و ملت بحرین را که هر سال روز جهانی قدس را برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین گرامی می دارند ثابت می کند.

وی گفت: مواضع فلسطینیان در مخالفت با برگزاری این کنفرانس یا مشارکت در آن مواضع درخشانی است که باید همه نیروهای شرافتمند و همه ملت‌هایی که حامی ملت فلسطین هستند از این مواضع حمایت کنند.

نماینده جنبش حق در خارج گفت که ملت بحرین و نیروهای بیدار و زنده بحرین هرگز به الأقصی خیانت نمی‌کند و بر سر حقوق ملت فلسطین با کسی سازش نمی‌کند.

وی افزود: رژیم‌های دیکتاتوری مزدور در منطقه از خیانت به فلسطین چیزی به جز ننگ عایدشان نخواهد شد.

واکنش حماس به رونمایی از بخش اول "معامله قرن" در بحرینالوفاق: آل‌خلیفه مشروعیت میزبانی «معامله قرن» را ندارد

 آمریکا و بحرین چند روز قبل در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که منامه پایتخت بحرین طی روزهای سوم و چهارم مرداد میزبان نشستی با هدف جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌ گذاری در مناطق فلسطین خواهد بود.

طبق این بیانیه، رؤسای دولت‌ها و نمایندگانی بلندپایه از جامعه جهانی در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

 آمریکا و بحرین در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که منامه پایتخت بحرین طی روزهای سوم و چهارم مرداد میزبان نشستی با هدف جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌ گذاری در مناطق فلسطین خواهد بود.

طبق این بیانیه، رؤسای دولت‌ها و نمایندگانی بلندپایه از جامعه جهانی در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت آمریکا در تمام جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از محاصره و گرسنگی گرفته تا کشتار، ویرانی و نسل کشی شریک است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی تصریح کرد: دشمن به انواع جنایات خود علیه نوار غزه ادامه می دهد و نسل کشی و ویرانگری و ربودن فلسطینی ها را همچنان مرتکب می شود.

وی افزود: دشمن صهیونیست از تکنیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین مرتکب می شود که از جمله آنها، پخش صدای فریاد ناله و درخواست کمک از طریق بلندگوهای نصب شده بر روی پهپادهای خود است تا مردم پس از شنیدن صدا برای کمک به سمت منبع صدا حرکت کنند و پس از جمع شدن مردم در محل، آنها را هدف قرار دهد.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: نبش قبر و سرقت اعضای بدن بیماران و قتل پرسنل پزشکی از جمله دیگر جنایت های ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ علیه غزه بوده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بیمارستان ها در غزه را به گورهای جمعی تبدیل کرده است.

سید عبدالمالک بدرالدین الحوثی افزود: هر کاری که دشمن صهیونیستی انجام می دهد تحت حمایت همه جانبه از جکله مالی و تسلیحاتی آمریکایی‌هاست. نقش آمریکا در تجاوز به فلسطین به گونه ای است که گویی جنگ غزه، نبرد این کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها کشور قطر به عنوان یک کشور میانجی را برای اتخاذ دیدگاه همسو با آمریکا و اسرائیل علیه جنبش حماس تحت فشار قرار می‌دهند. آمریکا به قوانین و حقوق بشر و یا هر عنایونی که مطرح می کند و درباره آن لاف می زند مانند دموکراسی و آزادی عقیده و بیان، احترام نمی‌گذارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه