Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:48:28 GMT

ظریف به عراق سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۱۱۱۴

ظریف به عراق سفر می‌کند

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران به زودی به عراق سفر و با مقامات این کشور دیدار خواهد کرد.

شبکه الفرات عراق شامگاه پنجشنبه (۲ خرداد) به نقل از منبعی آگاه در این کشور نوشت که ظریف چهارم خرداد در عراق خواهد بود و مقام‌های عراقی در مورد آخرین تحولات و اوضاع بین دو کشور و منطقه گفتگو و رایزنی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر امور خارجه ایران پیش از این نیز، ماه‌ها دی و اسفند به عراق سفر کرده و با مقامات این کشور، از جمله نخست‌وزیر، رئیس‌جمهور، رئیس پارلمان و برخی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی دیدار و گفتگو کرده بود.

افزایش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف و تبادلات تجاری بین تهران و بغداد به ویژه در سایه تحریم‌های آمریکا علیه ایران محور گفتگو‌های طرفین طی این سفر‌ها بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ظریف وزیر خارجه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه گفتگو محور «آرمان» با حضور «مهدی صارمی» رئیس مرکز مطالعات راهبردی فقه حکومتی به بررسی وضعیت عفاف و حجاب در کشور می‌پردازد.
برنامه «آرمان» روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

برنامه گفت وگوی ویژه معارفی آرمان در گفتگو با شخصیت‌های فرهنگی، معارفی، سیاسی و اجتماعی به بررسی موضوعات روز حوزه فرهنگ و معارف اسلامی در کشور می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران