Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: «حضرت امام خمینی (ره): فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است.

سوم خرداد ١٣۶١، تاریخ‌ساز حماسه عظیمی است که تا ابد بر تارک مبارک انقلاب اسلامی می‌درخشد و مقاومت حماسه آفرین رزمندگان اسلام را در برابر دیدگان جهانیان به رخ می‌کشد.

سوم خردادماه، «روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی» و یادآور شکوه و عظمت حماسه هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی و پایداری ملت ایران و تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه و انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رخداد بزرگ، فراتر از یک حادثه تاریخی، منشأ تحولات شگرف در روند جنگ تحمیلی و معادلات میدانی آن شد و خرمشهر را ورای یک شهر، تاریخ مجسم مقاومت ملت و نماد پایداری و جاودانگی انقلاب اسلامی قرار داد تا بازگویی نام و نشان آن روح جهاد و سلحشوری را برای همیشه در جامعه ایرانی زنده نگاه دارد.

خرمشهر سرافراز در حالی پس از ۵۷۸ روز طی عملیات بیت‌المقدس از اشغال دنیای تا دندان مسلح استکبار آزاد شد که ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جهادگر و بسیجی این مرزوبوم شریف، با امید به خداوند متعال، تکیه بر توان داخلی و اطاعت از امر ولی فقیه مسلمین، در این نبرد نابرابر، مقتدرانه پیروز شدند و نشان عزت، ایستادگی، ایثار و پیروزی دین بر دنیا را در جریده عالم به ثبت رساندند.

اکنون با گذشت ٣٧ سال از فتح خرمشهر مظلوم، اندیشیدن به آن چه باعث پیروزی اعجازگونهعملیات بیت‌المقدس و فتح‌الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای امروز کشور که نظام سلطه و استکبار درصدد اشغال خرمشهرهای دیگر است، الهام‌بخش و درس‌آموز است.

ملت ایران به یاد دارد که عامل اصلی فتح خرمشهر در ٣٧ سال پیش و در ادامه، اخراج اشغالگران بعثی از جای‌جای سرزمین مقدس کشورمان، ظهور تفکر انقلابی پس از عزل بنی‌صدر و نفی و طرد انگاره‌های لیبرالی از صحنه نبرد با دشمن بعثی بود که نقطه عطفی را در ادامه دفاع مقدس رزمندگان اسلام سبب شد.

جنگ تحمیلی با الطاف خداوندی و مقاومت و ایستادگی ملت ایران و رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دلاور اسلام از یک تهدید بزرگ به فرصتی درخشان تبدیل شد و اکنون در شرایطی که فتنه‌های سهمگین و توطئه‌های پیاپی دشمن در عرصه‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم فاقد تأثیر راهبردی برای تأمین اهداف شوم و شیطانی در مهار، استحاله و تضعیف نظام اسلامی است و جبهه بدخواهان با تعریف جنگ‌های پیچیده و غیر سخت، خرمشهرهای دیگر ایران در حوزه اقتصاد و معیشت مردم را نشانه رفته است، دشمن، همان دشمن است و راه، همان راه پرافتخار مقاومت، هوشیاری، بصیرت، میدان دادن به اندیشه و عمل انقلابی و نفی ناکارآمدی و بقایای نفوذ و انگاره‌های لیبرالی.

امروز ملت بصیر ایران به خوبی آگاه است که تنها راه برون‌رفت از موانع دشمن‌ساخته و کارشکنی‌ها و ناکارآمدی‌های بقایای تفکر لیبرالی، اتکا به لطف الهی، توانمندی‌های درونی کشور و پیروی از منویات داهیانه ولی فقیه است. باشد که با طی این مسیر پر افتخار، دست دشمنان از تسخیر منافع و سلب آرامش مردم شریف ایران اسلامی کوتاه و حق همچنان فاتح قفل‌های بسته باطل باشد. ان‌شاءالله.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سالروز این نصر عظیم الهی را گرامی می‌دارد و از تمامی خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان، دلاورمردان و بزرگ‌زنان غیرتمند هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر نموده، توفیق روزافزون ملت ایران را در سایه زعامت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و تداوم مسیر ایثار و بصیرت را از درگاه حق تعالی مسألت دارد.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه دریایی ۳ هزار شناور مردمی جبهه مقاومت در روز قدس

فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری رژه هماهنگ ۳ هزار شناور مردمی جبهه مقاومت در روز جهانی قدس خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ شناورهای مردمی در سواحل و بنادر کشورهای جبهه مقاومت در حمایت از ملت مظلوم فلسطین رژه می‌روند.

اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد

 

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در این باره گفت: رژه شناورهای بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی کشورهای محور مقاومت در آستانه روز جهانی قدس  بصورت سراسری و همزمان برگزار خواهد شد.

وی  با اشاره  به اهداف  برگزاری این رژه اظهار داشت: نمایش ظرفیت محور مقاومت در حوزه دریا و اجرای رژه برای رژیم منحوس و ظالم صهیونیستی حامل پیام است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت، روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیر تر از هر سال برگزار خواهد شد و برای دومین سال است که رژه سراسری مردمی بصورت خود جوش انجام می شود .

 دریادار تنگسیری  تشریح کرد: در کشور ما نیز  پیش بینی می‌کنیم بیش از سه هزار شناور  مردمی سبک و سنگین  در 13 نقطه از سواحل جنوب و شمال کشور که مشخص شده است حاضر خواهند شد.

وی اظهار داشت شناور های بسیج مردمی در ایران و شناورهای مردمی  کشورهای محور مقاومت در عراق ، سوریه ، یمن ، لبنان بصورت همزمان روز پنج شنبه  شانزدهم فروردین  با برافراشتن پرچم فلسطین رژه خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژه دریایی ۳ هزار شناور مردمی جبهه مقاومت در روز قدس
  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست
  • رهبر انقلاب در دیدار با زیاد النَخاله: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است | رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب خطاب به زیاد النَّخالة: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • در دیدار قالیباف و زیاد نخاله چه گذشت؟
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد