Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق تاتنهام عنوان کرد که امیدوار است هری کین بتواند در فینال لیگ قهرمانان اروپا، حضور داشته باشد

طرفداری - تدی شرینگهام مهاجم سابق تاتنهام، نظرش را در مورد بازی کردن یا نکردن هری کین در فینال لیگ قهرمانان اروپا، ابراز کرد. هری کین که در بازی دور رفت مرجله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل منچسترسیتی، از ناحیه لیگامنت قوزک پا دچار مصدومیت شد، در آستانه ریکاوری کامل و بازگشت دوباره به میادین قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Football.London، مصدومیت هری کین در مقابل منچسترسیتی، باعث شد که این بازیکن بازی های انتهایی لیگ برتر و بازی دراماتیک تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل آژاکس را از دست بدهد. با این حال، امیدواری های زیادی در مورد بازگشت از مصدومیت کاپیتان تیم ملی انگلستان، برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در مقابل لیورپول، وجود دارد. مهاجم انگلیسی اسپرز، این هفته در تمرینات تیمش حاضر بود و این موضوع، برای هواداران تاتنهام، بسیار امیدوارکننده است. شرینگهام که طول دوران حضورش در تاتنهام در 245 بازی 102 گل برای این تیم به ثمر رسانده است، عنوان کرد که حضور هری کین حتی روی نیمکت تاتنهام، می تواند مسئله تاثیر گذاری برای اسپرز در فینال مادرید باشد. او اظهار داشت:

نمی دانم در چنین بازی بزرگی، آیا آن ها باید با هری (کین) بازی را شروع کنند یا خیر. او مصدومیت شدیدی در ناحیه قوزک پایش داشته است. اگر من به جای پوچتینو بودم، او را روی نیمکت می گذاشتم و با بررسی کردن شرایط بازی، در نیمه دوم یا یک ساعت پایانی مسابقه، به او بازی می دادم. کین هنوز ده روز دیگر تا فینال فرصت دارد و این زمان مناسبی در فرایند درمانی محسوب می شود. او باید مطمئن شود که رباط هایی که در اطراف قوزک پایش قرار دارند، هر روز قوی و قوی تر می شوند. مطمئنم که در حال حاضر در بهترین شرایط ممکن از او مراقبت می شود و بنابراین مصدومیت او دوباره بازنخواهد گشت. برای او آرزوی سلامتی دارم. بازی بسیار بزرگی در پیش است. شما هیچ وقت نمی دانید که کدام فینال، آخرین فینال دوران حرفه ایتان خواهد بود. بنابراین بیاید امیدوار باشیم که او بازی خواهد کرد و نقش بسیار پررنگی در فینال خواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم

11 سال پیش در چنین روزی و در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2012/13،‌ دورتموند و رئال مادرید در ورزشگاه وستفالن به مصاف هم رفتند. روبرت لواندوفسکی، مهاجم سابق دورتموند در این دیدار نمایشی خیره کننده داشت و با به ثمر رساندن 4 گل مقابل تیم ژوزه مورینیو، بهترین بازیکن مسابقه لقب گرفت. تک گل رئال مادرید در این دیدار را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.

دانلود (39.5MB)

دیگر خبرها

  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم