Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:46:01 GMT

احضار علیپور به کمیته اخلاق فدراسیون

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۱۱۹۶

احضار علیپور به کمیته اخلاق فدراسیون

کمیته اخلاق به اظهارات عجیب رئیس سابق کمیته صیانت از سلامت فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه حجت‌الاسلام علیپور در مصاحبه‌ای به عدم نتیجه‌گیری تیم ملی ایران در جام ملت‌های 2019 و باخت مقابل ژاپن اشاره کرد و در بخشی از مصاحبه خود گفت: « بازی با ژاپن زحمات چندین ساله ما به باد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن بازیکن زحمات فوتبال ملی ما را به باد فنا داد؛ این زائیده رفتار غلط بازیکنی بود که ترامادول مصرف کرد! آن بازیکن می‌خواست عملکرد خوبی داشته باشد، اما رابطه میان مغز و عضله برقرار نشد و درنهایت رفتار آن بازیکن موجب شد تا تیم ملی ببازد.»

 

این اظهار نظر عجیب از سوی رئیس سابق کمیته صیانت از فوتبال، واکنش کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را به همراه داشت؛ در بیانیه این کمیته که فارس منتشر کرده، آمده است:

 

« با توجه به اظهارات اخیر علیرضا علیپور در خصوص حواشی مسابقه دو تیم ملی فوتبال ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا که تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی و رسانه ها منتشر گردید،  اعلام می‌دارد که ایشان هیچگونه سمتی و یا مسئولیتی در کمیته اخلاق و نیز واحد صیانت از فوتبال ندارد و طرح اینگونه مباحث نه تنها سازنده نبوده بلکه بدون ارائه ادلّه روشن و قطعی قابل بررسی و اثبات نیست و صرفاً جنبه شخصی داشته که هم به سلامت جامعه فوتبال آسیب وارد می‌نماید  و همچنین موجب تشویش و بدبینی اذهان عمومی به ورزشکاران می‌گردد.

 

در پایان متذکر می‌شود فدراسیون فوتبال با هرگونه اعمال ناشایست از سوی اهالی فوتبال که به اعتبار این ورزش پرطرفدار لطمه وارد نماید پیگیری و برخورد قانونی خواهد داشت.

 

ضمنا نامبرده برای روز شنبه مورخ ۹۸/۳/۵ ساعت ۱۷/۳۰ جهت ارائه مدارک و مستندات و توضیحات به کمیته اخلاق دعوت شده است.»

حجت الاسلام علیپور سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حجت الاسلام علیپور سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس، برای ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد
  • فوری: احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی