Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا- فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان گفت: فتح خرمشهر در عمليات بيت المقدس، نماد مقاومت، ايستادگي، وحدت، ايثار و شهادت رزمندگان و ملت ايران در برابر استکبار جهاني بوده است.

به گزارش ايرنا، سرهنگ کريم اکبري شامگاه روز پنجشنبه در مراسم يادواره 10 شهيد والامقام عمليات بيت المقدس گلپايگان و گراميداشت سالروز سوم خرداد در حسينيه گلزار شهداي اين شهر افزود: عمليات بيت المقدس يکي از مقاطع سرنوشت ساز و تاثيرگذار در جنگ تحميلي بود و رزمندگان اسلام با درس گيري از واقعه کربلا و عاشورا و با ايستادگي در مقابل دشمن، تمام محاسبات شرق و غرب را بهم ريختند و خرمشهر آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اين که با مقاومت رزمندگان و ملت ايران و توکل به خداوند نه تنها در آزادي خرمشهر بلکه در جنگ تحميلي بدون هر گونه باج و خراجي به دشمن يک وجب از خاک کشور را از دست نداديم افزود: امروز جمهوري اسلامي از لحاظ نظامي در وضعيت مناسبي نسبت به گذشته قرار دارد و هر گونه توطئه دشمن را خنثي مي کنيم.
يکي از پيشکسوتان و يادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس در اين مراسم با بيان خاطراتي از عمليات بيت المقدس گفت: رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال 61 با تکيه بر قدرت ايمان، پيروي از فرامين امام خميني (ره) وتوکل به خداوند توانستند در مقابل دشمن بعثي با آزاد سازي خرمشهر به پيروزي برسند.
سرهنگ محمد محمدي تاکيد کرد: آزاد سازي خرمشهر موجب اقتدار و ثبيت بيشتر نظام اسلامي شد.
وي با اشاره به اينکه آمريکا با هدف حفظ امنيت اسراييل و غارت منابع خاورميانه در منطقه، از بدو پيروز انقلاب اسلامي همواره به دنبال توطئه و بحران آفريني در کشور و ايجاد مشکل براي تضعيف نظام اسلامي است افزود: در اين برهه همه با وحدت و همدلي و در سايه ولايت و رهبري همچون گذشته نخواهيم گذاشت دشمن به اهداف شوم خود دست پيدا کند.
شرکت کنندگان در اين آيين همچنين با حضور در گلزار شهداي گلپايگان با عطر افشاني و خواندن فاتحه ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و فتح خرمشهر را گرامي داشتند.
شهرستان گلپايگان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامي 374 شهيد تقديم اسلام کرد.
اين شهرستان در 180 کيومتري شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6026//7138
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هزاران نفر از مردم اردن ساعتی پس از سخنرانی ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام دعوت او را لبیک گفته و مجدداً به خیابان آمده و علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات کنندگان اردنی با سردادن شعارهایی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان حمایت خود را از غزه و مقاومت اعلام کردند.

ساعاتی پیش از این، سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به تلفات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در جنگ غزه تاکید کرد که این عملیات آغازی بر پایان این رژیم است. ابو عبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در اظهاراتی تاکید کرد که تصاویری که از درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود، بخشی از دستاوردهای میدانی مقاومت است و تلفات در میان اسرای اسرائیلی بسیار بالا رفته است.

وی جنگ طوفان الاقصی را آغازی بر پایان قدیمی‌ترین اشغالگری در طول تاریخ معاصر دانست و تاکید کرد که این عملیات نقطه‌ای سرنوشت ساز در تاریخ امت اسلام خواهد بود.

وی ابراز داشت: مبارزان ما تلفات بسیار زیاد و بی‌سابقه‌ای در میان نیروهای دشمن به جای گذاشته‌اند و افراد آن را در کمین‌های محکم خود گرفتار کرده‌اند.

سخنگوی نظامی حماس با اشاره به اینکه فیلم‌هایی که منتشر می‌شود، تنها بخشی از دستاوردهای میدانی مقاومت است، ابراز داشت که بنا به دلایل امنیتی انتشار برخی فیلم‌ها را به آینده سپرده‌ایم، عناصر مبارزه ما برخی عملیات بی‌سابقه و کشنده را انجام داده‌اند و دیگر گروه‌ها نیز در موازات این عملیات فعالیت دارند.

وی ابراز داشت که عناصر گردان‌های قسام در تمامی محورهای درگیری از شمال غزه گرفته تا مرکز و جنوب آن با تاکتیک‌های متنوع و تسلیحات مناسب وارد عرصه جنگ شده‌اند و مقاومت در برابر دشمن اسرائیلی تا خروج آخرین نظامی صهیونیست از نوار غزه ادامه خواهد داشت.

وی بار دیگر هشدارهای موجود در خصوص اسرای دشمن صهیونیستی در نزد مقاومت را تکرار کرده و در عین حال گفت که سران دشمن به این هشدارها اهمیت نمی‌دهند.

ابوعبیده ادامه داد که گروه‌های مقاومت اهمیتی به فریبکاری‌های میدانی دشمن نمی‌دهند و آینده، دروغ بودن ادعاهای دشمن را نشان خواهد داد.

این مقام نظامی حماس خاطرنشان کرد: تلفات اسرای اسرائیل بسیار زیاد شده است، البته ما از ماه‌ها قبل تلاش داریم از آنها محافظت کنیم تا بتوانیم منافع ملت خود را تأمین کنیم و این موضوع همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6087094

دیگر خبرها

  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی