Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، چهار مرکز جامع انتقال خون تهران در شب‌های قدر آماده پذیریی از روزه‌دارانی است که برای اهدای خون به این مراکز مراجعه می‌کنند.
مرکز جامع انتقال خون وصال، واقع در خیابان وصال شیرازی، بالاتر از خیابان طالقانی اداره کل انتقال خون استان تهران در شب‌های قدر از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم ویژه این شب‌ها فعال است و در روز‌ها و شب‌های دیگر ماه مبارک نیز از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ آماده پذیرایی از اهدا کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاووه بر مرکز وصال شیرازی، سه مرکز تهرانپارس واقع در ضلع غربی پارک پلیس، مرکز جامع شهید ستاری واقع در بزرگراه ستاری، ورودی باغ فیض و شهرری واقع در خیابان شهید کریمی شیرازی (خ استخر) فعال هستند.
پذیرش داوطلبان اهدای خون در مراکز جامع تهرانپارس، ستاری و شهرری روز جمعه سوم خرداد همزمان با شب قدر از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۴ و پنجم و هفتم خرداد ۱۳۹۸ مصادف با دومین و سومین شب قدر از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۴ انجام می‌شود.
همچنین دوشنبه ششم خرداد مصادف با ۲۱ رمضان؛ روز شهادت حضرت علی (ع) مرکز وصال تنها مرکزی است که داوطلبان اهدای خون می‌توانند، مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی سلامت شب های قدر اهدای خون نذر خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال

عین‌اللهی  در حاشیه بازدید از مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان گفت: این مرکز مجهز به بخش‌های آزمایشگاه، پزشکی هسته‌ای، شیمی درمانی، رادیو تراپی و دستگاه‌های پیشرفته سی تی اسکن است.

وی ادامه داد: مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان از مراکز مهم درمان سرطان در کشور است که ساخت آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و پس از پیشرفت ۵۰ درصدی، تامین اعتبار تکمیل آن در دولت سیزدهم انجام شد.

بهره‌برداری از مرکز درمان سرطان از مطالبه‌های مردم استان سمنان است که با اهتمام دولت سیزدهم در تزریق به موقع اعتبار به پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه | ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک متهم هنگام انتقال به صحنه جرم
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه/ ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • تغییر نام ۱۷ معبر شهر تهران
  • سامانه ۱۵۱۵ جامع‌ترین سامانه ارجاع کارشناس در کشور
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی