Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@09:29:39 GMT

ولخرجی‌های عجیب ملکه انگلیس! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۱۲۸۲

به گزارش ایلنا، ملکه الیزابت دوم انگلیس که ادعا می‌کند باید از هزینه‌های اضافی دوری کرد و مخالف تجملات و ریخت‌وپاش در دربار است، با کار‌هایی که از او سر می‌زند بار‌ها و بار‌ها ثابت کرده که با ولخرجی‌ها هیچ مشکلی ندارد. او به تازگی اعلام کرده بود که برای چک کردن شبکه‌های اجتماعی خود نیاز به یک مدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اولین پست اینستاگرامی‌اش را چند ماه پیش در فضای مجازی منتشر کرد و اکنون تصمیم دارد تا با استخدام شخصی کاربلد، فعالیت خود را در فضای مجازی گسترش دهد و ماهانه حدود ۳۰ هزار پوند معادل ۳۸ هزار دلار حقوق در نظر گرفته است.

از استخدام‌های دیگری که ملکه انگلیس انجام داده، استخدام پاپوش است. او برای جلوگیری از زدن تاول و قرمز شدن پاهایش شخصی را استخدام کرده تا قبل از اینکه خودش کفش را استفاده کند اول آن شخص امتحان نماید و در صورتی که پایش در آن راحت بود، آن را به ملکه توصیه نماید یا اینکه در مراسم‌های طولانی کفش ملکه را بپوشد تا کمی نرم و راحت شود و بعد آن را به پای ملکه بپوشاند. یکی از طراحان لباس دربار در مصاحبه‌ای با The Sunday Times گفت کفش‌های ملکه باید راحت باشد و در مراسم‌های سلطنتی نگوید که نمی‌تواند راه رود و او حق دارد که کسی را برای پوشیدن کفش‌هایش استخدام کند.

همچنین ملکه شخصی را برای یادداشت جزئیات لباس‌هایش استخدام کرده است تا از پوشیدن لباس‌های تکراری جلوگیری کند و در اینکه چه لباسی را کجا و چه زمانی پوشیده است، او را کمک کند.

              منبع: باشگاه خبرنگاران    

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انگلیس فضای مجازی کفش مصاحبه ملکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ لباس تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، در این نشست مقرر شد تیم ملی ایران با پیراهن، شورت و جوراب سفید مقابل قرقیزستان صف‌آرایی کند. حریف ایران در این مسابقه قرمزپوش خواهد بود.   ایران چهارشنبه (۵ اردیبهشت) ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • رنگ لباس تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • فال حافظ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)
  • خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو
  • عجیب‌ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم! / این استایل بعید بود!
  • (ویدئو) روش عجیب کوتاه کردن مو با احتمال مرگ ۵۰- ۵۰!