Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در شب پایانی مرحله گروهی مسابقات والیبال جام رمضان مهاباد سه دیدار برگزار شد که در بازی نخست هیئت والیبال نقده دو بر صفر از سد قم قلعه گذشت، در بازی دوم جوانان فجر، دو بر صفربرمکریان سه غلبه کرد و دیدار مکریان دو با نوجوانان فجرهم دو بر صفر به سود تیم مکریان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به این ترتیب تیم‌های قنادی اوین و هیئت والیبال نقده به دیدار نهایی راه یافتند که ساعت بیست و یک امشب در سالن دو هزار نفری با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ج

برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟

ایسنا/اصفهان تیم بسکتبال ذوب‌آهن که برای صعود به نیمه نهایی تنها یک برد دیگر نیاز دارد، چهارمین تقابل با کاله را امروز در خانه حریف برگزار خواهد کرد، در حالی که دیدار سوم دو تیم حواشی را در پی داشت.

سبزپوشان بسکتبال ذوب‌آهن که به‌عنوان تیم دوم جدول راهی رقابت‌های پلی‌آف شده بودند، در مسیر رسیدن به نیمه نهایی با کاله رقابت می‌کنند. ذوبی‌ها پیش از این سه دیدار برگزار کردند که در نتیجه دو بازی خانگی با پیروزی به پایان رسید و سومین بازی به سود کاله رقم خورد تا حساب کار دو بر یک شود تا نتیجه تیم صعودکننده به بازی چهارم کشیده شود.

البته دیدار سوم دو تیم که در آمل برگزار شد حواشی خاصی به دنبال داشت که دست ذوب‌آهن را به بیانیه‌نویسی باز کرد.

در این بیانیه ذوبی‌ها اتفاقات رخ‌داده بر سکوها را بازگو کرده و با انتشار فیلم‌ها نسبت به رفتار تماشاگران کاله و برخی اتفاقات واکنش نشان داد و می‌گویند برخلاف تشکیل جلسه کمیته انضباطی هنوز رأیی صادر نشده است.

حال شاگردان مهران حاتمی، امروز (دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه) در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل به مصاف کاله خواهند رفت تا در صورت پیروزی به نیمه نهایی صعود کرده و در غیر این صورت دیدار پنجم دو تیم در اصفهان تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • پایان مسابقات والیبال جام رمضان در شاهرود
  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟
  • تیم فوتسال کیان سپهر بوانات قهرمان جام رمضان یزد
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی
  • پایان مسابقات والیبال جام رمضان در دامغان
  • تصمیم نهایی مودریچ: اسطوره جواب می‌دهد