Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@12:18:34 GMT

چهار بازیکن را در اختیار نداشتیم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۱۴۸۷

چهار بازیکن را در اختیار نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن کم تجرگی و محرومیت را عامل اصلی باخت این تیم برابر سپاهان دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن پس از شکست ۲ بر یک  تیمش مقابل سپاهان، اظهار کرد: در این بازی چهار تن از بازیکنان تیم را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و همین مسئله ضربه بزرگی به تیم ما زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند تن از بازیکنانی که در زمین حاضر بودند از آکادمی ذوب‌آهن به تیم اصلی راه پیدا کرده بودند. دستم برای این بازی بسیار خالی بود.

بیان محمودی ادامه داد: کم تجربگی بازیکنان باعث شد تا در نیمه دوم ورق بازی برگردد و مغلوب سپاهان شویم. تمام تلاش ما حضور روی سکو و قرار گرفتن در بین سه تیم اول لیگ است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان ذوب آهن دربی فوتبال بانوان اصفهان لیگ برتر فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست آماده این روزهای پرسپولیس که در دیدار مقابل نفت آبادان زننده یکی از گل‌های تیمش بود، بعد از انتشار تصاویر مربوط به بعد از شادی گلش، با رای کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین جریمه نقدی مواجه شد.

کمیته انضباطی اما در رای محرومیت این بازیکن قید کرده که او از حضور برابر سپاهان در جدال بعدی سرخ‌ها در لیگ برتر محروم خواهد بود. رایی که اکنون مورد اعتراض پرسپولیس قرار گرفته و آنها با اشاره به این موضوع که بازی بعدی‌شان مقابل آلومینیوم است، خواهان بررسی چرایی اینکه این کمیته قید محرومیت برابر سپاهان را اعلام کرده، هستند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است در صورتی که این کمیته بازیکن تیم‌شان را محروم کرده، او باید از بازی بعدی تیم محروم می‌شد و اینکه آنها را به بازی خاصی ارتباط دهند، برای آنها سوال برانگیز شده است.

باید دید کمیته انضباطی به اعتراض پرسپولیسی‌ها بررسی خواهد کرد یا دانیال این هفته تیمش را برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی می‌کند و بعد از آن مقابل سپاهان یک جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم