Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نيويورک- ايرنا- نماينده دائم جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل متحد با تاکيد براينکه ايران بزرگترين قرباني و در عين حال قدرتمندترين دشمن تروريسم در منطقه بوده و هست، گفت: نابودي داعش و ديگر گروه هاي تروريستي مشابه درسال هاي اخير جزو آخرين اقدام هاي ايران در اين زمينه بوده است.

مجيد تخت روانچي در واکنش به سخنان سخيف روز پنجشنبه دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا در تروريست خواندن ملت ايران، اظهار داشت: حرف هاي متناقض امروز رئيس جمهوري آمريکا درباره ايران، نشانه روشني از خصومت بي حد و حصر وي نسبت به ملت بزرگ ايران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين مواضع براي ما ناآشنا نيست، زيرا آن را در ادامه تحريم هاي ظالمانه آمريکا قابل تفسير مي دانيم که آن هم نمونه بارز ديگري از خصومت با ملت ايران است.
نماينده دائم جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل متحد تصريح کرد: اين سخنان سخيف بيش از هر چيز نمايانگر بي اطلاعي از تاريخ چند هزار ساله ايران و عدم شناخت نسبت به مردم ايران است.
تخت روانچي افزود: ايران بزرگترين قرباني و در عين حال قدرتمندترين دشمن تروريسم در منطقه بوده و هست و نابودي داعش و ديگر گروههاي تروريستي مشابه در سال هاي اخير جزو آخرين اقدام هاي ايران در اين زمينه بوده است که رئيس جمهوري آمريکا در جريان فعاليت هاي انتخاباتي خود به مبارزه ايران با داعش اذعان کرده بود.
وي تاکيد کرد: اصرار ترامپ به استفاده از ادبيات توهين آميز عليه ملت ايران عزم مردم ما را در مقاومت عليه سياست فشار و ارعاب دو چندان مي کند.
رئيس جمهوري آمريکا پنجشنبه شب و در جمع کشاورزان آمريکايي در سخناني سخيف بار ديگر ملت ايران را تروريست ناميد و مدعي شد ايران پشت سر تمام مشکلات خاورميانه قرار دارد.
شبس**1953**9122
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم