Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@13:05:41 GMT

ایالت مرکزی آمریکا ویران شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۱۵۶۲

ایالت مرکزی آمریکا ویران شد

به گزارش گروه خبر اجتماعی خبرگزاری برنا، این طوفان از شامگاه چهارشنبه آغاز شد و تا کنون ادامه دارد. این طوفان از مرکز شهر جفرسون در ایالت میزوری از اواخر چهارشنبه آغاز شد.
به گفته پلیس شهر جفرسون به دنبال این طوفان که باعث تخریب منازل شده است، تاکنون 20 نفر را به بیمارستان ها منتقل کرده اند.
تا کنون کشته شدن سه نفر که دو زن و شوهر 86 و 83 ساله و یک مرد 56 ساله در این شهر تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار میزوری از تخریب تعداد زیادی ساختمان و قطعی برق برخی مناطق خبر داد و گفت: به دنبال دریافت گزارش های هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان و تهدید سیل، برای مردم از اوایل این هفته وضعیت اضطراری اعلام کرده بودیم. 
وی وضعیت این ایالت را ویران شده توصیف و یکی از شهروندان شهر جفرسون هم آن را به زلزله تشبیه کرد.
صلیب سرخ هم گفته است که در مدرسه راهنمایی توماس جفرسون، یک پناهگاه ایجاد کرده است. 
ساکنان این ایالت علاوه بر گردبادها و رعد و برق از چهارشنبه شب، بارش شدید باران و تگرگ های مخربی که بزرگتر از توپ گلف توصیف شده اند و بادی با سرعت بیش از 70 مایل در ساعت را شاهد بوده اند.
سازمان هواشناسی آمریکا اعلام کرد از دوشنبه تا کنون نزدیک به 100 طوفان در ایالت های مرکزی آمریکا گزارش شده است و خطر همچنان تا روز جمعه ادامه دارد. تنها در روز چهارشنبه تعداد این طوفان ها بیش از 30 مورد بوده است.
منابع خبری آمریکا هم گزارش داده اند با احتساب کشته شدگان در شهرهای دیگر، شمار تلفات این طوفان ها به هفت نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله زن و شوهر سازمان هواشناسی فرماندار هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد

 بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان های شرقی استان کرمان از پنج شهرستان شرقی چهار شهرستان نرماشیر، فهرج، ریگان و گُنبکی با توجه به تداوم بارش ها و آب گرفتگی معابر، مدارس تمام مقاطع تحصیلی چهارشنبه تعطیل است.
به گفته فرمانداران شهرستان های شرقی استان کرمان تعطیلی مدارس به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان بوده و کلاس های درس به صورت غیرحضوری پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا،لازم به ذکر است از پنج شهرستان شرقی استان کرمان، فرماندار شهرستان بم هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه اتخاذ نکرده است.

به گزارش ایرنا، هواشناسی کرمان با پیش‌بینی بارش شدید باران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته ضمن اعلام هشدار قرمز از احتمال وقوع سیل در برخی مناطق استان خبر داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • هشدار بارش‌های شدید در چند استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • فیلم | سیل در فرودگاه دبی پرواز ها را لغو کرد
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!