Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:05:44 GMT

معدل کار سلطانی‌فر مثبت بوده است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۱۷۴۷

معدل کار سلطانی‌فر مثبت بوده است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیداحسن علوی، نماینده مردم سنندج درباره عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت: در طول مدتی که آقای دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان شده‌اند، تلاش خوبی داشته‌اند و بنده در مجموع معدل کار ایشان را مثبت ارزیابی می‌کنم.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: نباید فراموش کنیم ورزش کشور با هدایت سلطانی‌فر نتایج بسیار خوبی در بازی‌های آسیایی و بین‌المللی کسب کرده و هماهنگی‌های خوبی هم با مجلس داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی اظهار داشت: بنده با استیضاح وزیر ورزش و جوانان مخالف هستم و کمبودهایی هست که می‌توان آنها را با تعامل حل کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استیضاح نماینده مردم وزیر ورزش و جوانان برنا مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است گفت: توزیع عادلانه زیرساخت های ورزشی اصلی بسیار مهم و کلیدی است که موجب رشد و توسعه ورزش در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم،‌ توسعه زمین چمن های مصنوعی در روستاها و نقاط محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره، ساخت مکان های ورزشی در شهرک های اقماری است که متاسفانه آنگونه که باید و شاید در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری برای تامین اعتبار خرید تجهیزات تخصصی هیات های ورزشی اقدام کرده ایم تا شاهد توسعه هیات های ورزشی و عملکرد بهتر آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به زیرساخت های موجود در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ مکان ورزشی در سطح استان فعال است که اغلب در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد هرچند این تعداد فضا و مکان ورزشی در سطح استان کافی نیست.

وی با بیان اینکه اغلب این فضاهای ورزشی در مناطق شمالی یا غرب شهر واقع شده است، اضافه کرد: مناطق جنوبی شهر از مکان های مورد نیاز ورزشی بی بهره است که باید چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • آیت الله مسعودی خمینی: برخورد‌ها در موضوع حجاب اخلاقی باشد نه تازیانه‌ای