Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@21:55:43 GMT

هنر ذوب‌آهن؛ بازگشت در نیم فصل دوم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۱۸۲۰

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن را اگر با فصل پیش مقایسه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که در همه زمینه‌ها افت کرده است. آن‌ها جایگاه دوم را با رتبه ششم در این فصل عوض کردند. به جای ۱۵ برد ۹ بار پیروز شدند و ۸ بار شکست خوردند که ۳ بار از فصل پیش بیش‌تر است. در مجموع آن‌ها در این فصل ۴۰ امتیاز کسب کردند که از فصل پیش ۱۵ امتیاز کم‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن در دو فصل گذشته نشان داده تیم نیم فصل‌های دوم است. فصل گذشته و با سرمربی‌گری قلعه‌نویی، ذوب‌آهن در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت و در رتبه‌های پایین جدول قرار داشت اما مدیران ذوب‌آهن به او اعتماد کردند و پاسخ اعتمادشان را با قرار گرفتن در رتبه دوم و صعود به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گرفتند.

مشابه همین اتفاق در فصل ۹۸-۹۷ هم افتاد با این تفاوت که مدیران ذوب‌آهن سرمربی تیمش‌شان یعنی امید نمازی را بعد از به دست نیاوردن نتایج مورد نظر باشگاه، برکنار کردند. هر چند نمازی معتقد بود داوری و بدشانسی در از دست دادن موقعیت‌ها توسط مهاجمانش، در این نتایج تأثیر زیادی داشت.

در هر صورت او از جمع سبزپوشان جدا شد و علیرضا منصوریان جایگزین او شد. منصوریان به گفته خودش مشکل تیم را در انگیزه بازیکنان دید و با شخصیت انرژیک خود این انگیزه و روحیه را به تیم برگرداند تا سبزپوشان که در نیم فصل اول فقط دو برد به دست آورده بودند ۷ بازی را در نیم فصل دوم با پیروزی به پایان برسانند و تنها در دو بازی طعم شکست را بچشند. نقطه درخشان این تیم در نیم فصل دوم حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا بود که علاوه بر دو بازی در پلی آف در مرحله گروهی هم بدون شکست باقی ماندند تا تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشند. البته هنوز یک بازی این تیم در مرحله گروهی باقی مانده است.

آن‌ها در لیگ قهرمانان و هم‌چنین در لیگ برتر در چند بازی از حریفان‌شان عقب افتادند ولی توانستند با برگشت به موقع به بازی یا برنده زمین را ترک کنند یا تیم شکست خورده لقب نگیرند. این موضوعی است که به عملکرد متفاوت آن‌ها در دو نیم فصل لیگ برتر در دو سال گذشته دارد؛ نیم فصل اول با نتایجی بد و بازگشت به رده‌های بالای جدول در نیم فصل دوم.

البته ذوب‌آهن بزرگ‌ترین مشکلش در این فصل مسائل مدیریتی بود که بارها باعث به وجود آمدن حواشی برای این تیم شد. از کنار گذاشتن آذری از هیأت مدیره باشگاه تا ممنوع‌المصاحبه شدن او از این دست موارد بودند. حتی شایعه رفتن آذری هم از تیم شنیده می‌شد. چند روز قبل یزدی‌زاده، مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن به تمرین این تیم رفت و با اعضای باشگاه صحبت کرد. باید دید ذوب‌آهن در فصل بعد و در لیگ قهرمانان ترکیب مدیریتی و کادر فنی فعلی‌اش را حفظ می‌کند یا خیر؛ موضوعی که می‌تواند نیم فصل اول فصل بعد را بر خلاف دو فصل قبل درخشان‌تر کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا

پزشک تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد مدافع - هافبک فرانسوی آبی‌پوشان بتواند فصل آینده برای این تیم بازی کند.

طرفداری | استقلالی‌ها امیدوار هستند یامگا فصل بعد پا به توپ شود.

محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت یامگا گفت:

یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کارهای درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت:

خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین