Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در بازدید از عملیات اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب فاز دوم مسکن مهر رشت اظهار داشت: تکمیل زیرساخت‌ها و آسفالت معابر پروژه مسکن مهر به عنوان یکی از پروژه‌های مهم استان از تاکیدات دکتر سالاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تسریع در تحویل واحد‌های مسکن مهر به متقاضیان مورد توجه مسئولان استان قرار دارد، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در بعضی از قرارداد‌ها مطلوب بوده و در بعضی دیگر نیز به علت عدم تامین منابع شاهد رکود پروژه هستیم که در این راستا باید رفع مشکل در بازه زمانی مشخص بپردازیم.

اکبری مقدم خاطرنشان کرد:ب اید نسبت به مدیریت صحیح آن بخش از فاضلاب صنعتی و خانگی که وارد رودخانه زرجوب می‌شود مدیریتی کارآمد را اعمال نماییم و میزان حجم آلودگی این رودخانه را کاهش دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از تلاش‌های صورت گرفته برای پاکسازی شریان اصلی رودخانه زرجوب خبر داد و افزود: اجرای پرو‍ژه فاضلاب در حوزه رشتیان (شهید رجایی) و محله سیاه اسطلخ شهرستان رشت هم با جدیت در حال انجام است تا با اجرای آن مسیر فاضلاب از بستر رودخانه جدا و به سمت تصفیه خانه اصلی هدایت شود.

در ادامه این بازدید اکبری مقدم از کارخانه کود آلی گیلان بازدید کرد و در گفتگو با مدیریت و پرسنل این واحد خدماتی در جریان روند فعالیت‌های آن قرار گرفت.

انتهای پیام/آ

بازدید از فاضلاب شهری مسکن مهر رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاضلاب عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابر شهری، بهبود وضعیت نامطلوب آسفالت خیابان‌‌ها و معابر کوچه‌ها یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان است .

کنده کاری خیابان‌ها و پیاده‌روها توسط اکثریت سازمان‌ها  مهم‌ترین دشمن آسفالت خیابان‌هاست، که سبب نارضایتی شهروندان به ویژه رانندگان می شود.

تحقیقات نشان می‌دهند  یک سوم از آسیب‌هایی که به خودرو وارد می‌شود در  اثر دست اندازها و اسفالت نامناسب است.

شهروند خبرنگاری از ارومیه  با انتقاد از وضع آسفالت  در خیابان رودکی خواستار  رسیدگی مسوولان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه