Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد دانشور عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان گفت: اگر مسئولان از ما حمایت کنند خیلی شانس داریم تا سهمیه حضور در المپیک توکیو را کسب کنیم.

محمد دانشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آسیب‌دیدگی‌اش در جریان مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری پیست اظهارداشت: متاسفانه در تهران پیست سرپوشیده نداریم و مسابقات هم در فضای آزاد برگزار می‌شود و باد در بیشتر مواقع شروع به وزیدن می‌کند همین مسئله باعث شد تا تعادلم را از دست بدهم و با مصدومیت مواجه شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
البته خدارا شکر پس از مراجعه به پزشک مشخص شد نیازی به عمل جراحی ندارم و با استراحتی یک ماهه آسیب دیدگی‌ام برطرف می‌شود.

وی در مورد برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: فعلا که برنامه خاصی از طرف مسئولان فدراسیون دوچرخه‌سواری به ما اعلام نشده است. اگر به مسابقات برون مرزی اعزام شویم و در کنار آن هم مسئولان از ما حمایت کنند این شانس را داریم تا سهمیه المپیک توکیو را کسب کنیم.

قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون در خصوص اینکه چرا در چند سال اخیر با افت مواجه شده است، گفت: تمام تلاشم را کردم تا زندگی‌ام تغییر کند و پیشرفت کنم اما هر سال که می‌گذرد مشکلات ما بیشتر می‌شود. معتقدم سایر تیم‌های آسیایی با سرمایه‌گذاری توانسته‌اند از ما پیشی بگیرند. پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا نتایجی را که مدنظرم بوده را کسب نکرده‌ام و امیدوارم خیلی زود به روزهای خوب گذشته‌ام بازگردم.
دانشور در خصوص لیگ دوچرخه‌سواری تصریح کرد: کیفیت لیگ خوب است، اما متاسفانه با توجه به مشکلات عمده‌ای که از لحاظ مالی در کشور ما وجود دارد این مسئله باعث شده تا رقم قرارداد ملی‌پوشان خیلی کاهش یابد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد دانشور فدراسیون دوچرخه سواری المپیک توکیو میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از الشرق الاوسط؛ وینگارد دانمارکی برنده دو بار رقابت‌های دوچرخه سواری تور دو فرانس، ۱۲ روز پس از تحمل یک تصادف شدید در اسپانیا، بیمارستان را ترک کرد.

در اوایل ماه جاری، مرحله چهارم مسابقه باسک شاهد یک تصادف بزرگ بود که باعث شد وینگارد (۲۷ ساله) دچار شکستگی استخوان ترقوه و چندین دنده شود.هفته گذشته ­وینگارد تحت عمل جراحی موفقیت آمیز استخوان ترقوه قرار گرفته است. او دیروز سه‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی پستی منتشر کرد: «اکنون زمان آن فرا رسیده است که دوباره به طور کامل بهبود پیدا کنیم.»

وینگارد امیدوار است که به موقع بهبود یابد و از عنوان قهرمانی خود در تور دو فرانس دفاع کند، اما آمادگی او تحت تأثیر این حادثه قرار گرفت و مدیر تیم او گفت که ­وینگارد یک اردوی آموزشی در ماه می‌را از دست خواهد داد.

تور دو فرانس از ۲۹ ژوئن در فلورانس آغاز می‌شود و در ۲۱ جولای در نیس به پایان می‌رسد.

تور دو فرانس یکی از معتبر‌ترین تور‌های دوچرخه سواری جاده جهان است که که هر ساله به مدت ۳ هفته در جاده‌های فرانسه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت