Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:18:29 GMT

استقلال با قراردادی سه ساله به دنبال استراماچونی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۲۳۴۱

استقلال با قراردادی سه ساله به دنبال استراماچونی

یک سایت ایتالیایی مدعی شد که سرمربی سابق تیم فوتبال اینتر از تیم استقلال پیشنهاد دریافت کرده است. ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت توتومرکاتووب ایتالیا مدعی شده که آندره استراماچونی، سرمربی سابق تیم فوتبال اینتر از استقلال پیشنهاد مربیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت می‌نویسد: آندره‌ا استراماچونی از ایران پیشنهاد دارد. باشگاه جاه‌طلب استقلال خواهان استخدام سرمربی پیشین اینتر است که اکنون هدایت اسپارتاپراگ را برعهده دارد. استقلال به استراماچونی قراردادی سه ساله پیشنهاد داده است. قرار است در پایان هفته جلسه‌ای برگزار شود تا در آن نمایندگان استقلال با مدیران برنامه استراچونی مذاکره کنند. قرارداد استراماچونی در تاریخ 30 ژوئن با تیم اسپارتاپراگ به پایان می‌رسد و او آزاد خواهد بود با هر تیمی که می‌خواهد وارد مذاکره شود. استراماچونی به دنبال پیشنهادی وسوسه‌انگیز و جاه‌طلبانه است.

استراماچونی سرمربی اسپارتاپراگ شد

 

استراماچونی دوران مربیگری خود را در فصل 13-2012 در اینتر آغاز کرد و پس از آن هم هدایت تیم‌های اودینزه، پاناتینایکوس و اسپارتاپراگ را برعهده داشت.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S1410,3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان استقلال تهران اینترمیلان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

تیم فوتبال الاهلی عربستان ستاره ۲۱ ساله اتلتیکو مادرید را در فهرست خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گزارش رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که باشگاه الاهلی جده می‌خواهد برای جذب یکی از ستاره‌های اتلتیکومادرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی دست به کار شود.

پابلو باریوس، ستاره 21 ساله اتلتیکومادرید مورد توجه الاهلی عربستان قرار داد و مدیران این تیم شهر جده معتقدند این بازیکن می‌تواند خریدی سودمند باشد، زیرا با وجود سن کم در این فصل 31 بازی در ترکیب تیمش به میدان رفته است.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

الاهلی عربستان در فصل گذشته بازیکنان سرشناسی همانند ریاض محرز و روبرتو فیرمینیو را جذب کرد، اما شانسی برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا