Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نوسازی مدارس شهرستان اندیمشک گفت: ۲۱ طرح آموزشی و فرهنگی در اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سیروس فرج‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، ساخت فضای آموزشی را یک اولویت برای گسترش فضای آموزشی در اندیمشک دانست و اظهار داشت: با توجه به نیاز شهروندان و وجود برخی مدارس فرسوده نوسازی و تجهیز تمام واحدهای آموزشی در اندیمشک ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در طول سال‌های اخیر طرح‌های مختلفی برای بازسازی واحدهای آموزشی شهرستان اندیمشک آغاز و اجرا شده است، گفت: به‌زودی مشکلات اندیمشک در این زمینه به صورت کامل برطرف و این شهرستان و دانش‌آموزان مقاطع مختلف آموزشی آن از خدمات این حوزه به صورت کامل برخوردار می‌شوند.

رئیس نوسازی مدارس شهرستان اندیمشک عنوان کرد: به همین جهت و از طریق جذب منابع مختلف مالی به ویژه اعتبارات استانی، وزارت نفت و بنیاد برکت برای نوسازی و بازسازی و تجهیز واحدهای آموزشی و ساخت طرح‌های عمرانی مختلف به دنبال تأمین نیازهای شهروندان هستیم.

توسعه و گسترش فضاهای آموزشی یک اولویت مهم است

فرج‌الهی با بیان این که توسعه و گسترش فضاهای آموزشی یک اولویت مهم برای توسعه اندیمشک است، گفت: با توجه به جمعیت جوان شهرستان اندیمشک، تلاش و برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این زمینه طراحی و اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی هدف‌گذاری شده است تا محرومیت شهرستان در این زمینه به حداقل و زمینه برای توسعه و پیشرفت شهرستان در تمامی حوزه‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به مشارکت بنیاد برکت به جهت توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در حوزه آموزش و پرورش، نقش این بنیاد را در حوزه‌های فرهنگی و عملی را منحصر به فرد دانست و گفت: با مشارکت بنیاد برکت و از محل دیگر اعتبارات ملی و استانی، عصر امروز 21 طرح آموزشی و فرهنگی در شهرستان اندیمشک با برگزاری یک آئین ویژه به بهره برداری می‌رسد.

رئیس نوسازی مدارس شهرستان اندیمشک با بیان این که 7 طرحی که با حضور استاندار خوزستان و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی به بهره‌برداری می‌رسد از محل اعتبارات استانی تأمین اعتبار شده‌اند، عنوان کرد: هم چنین امروز 14 طرح دیگر نیز با مشارکت بنیاد برکت در شهرستان اندیمشک اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 160 میلیارد ریال طرح عمرانی در اندیمشک

وی با اشاره به این که 15 طرح آموزشی 2 مسجد و 4 خانه عالم امروز در شهرستان اندیمشک به بهره‌برداری می‌رسد گفت: میزان اعتبارت اختصاص یافته به طرح‌هایی که امروز در شهرستان اندیمشک افتتاح می‌شوند، مبلغی در حدود 160 میلیارد ریال است و بهره‌برداری از این میزان طرح آموزشی در شهرستان اندیمشک کم سابقه است.

فرج‌الهی با بیان این که این طرح‌ها با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و آموزش پرورش شهرستان و دیگر مسئولان محلی و استانی تکمیل تجهیز و به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری از طرح‌های آموزشی و فرهنگی شهرستان اندیمشک در کم‌ترین زمان ممکن تلاش و برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: آموزشگاه 10 کلاسه حضرت زینب(س) در کوی رسالت و جنب مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال و زیربنای یک هزار و 700 متر مربع، آموزشگاه 9 کلاسه مصطفی خمینی در کوی شهدا با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 300 میلیون ریال و در زیربنای 1412 متر مربع از جمله طرح‌هایی هستند که امروز و در شهرستان اندیمشک به بهره‌برداری می‌رسند..

تخریب 210 مدرسه در جریان سیل/ روش‌های کمک برای ساخت مدارس سیل‌زدهطرح "مسجد، مدرسه و خانواده" در 500 مسجد اجرا می‌شودوزیر آموزش و پرورش‌: اجرای طرح مدرسه‌محوری از اولویت‌های مهم دولت است

نگاه به عمران مناطق کم‌تر توسعه یافته اندیمشک جدی و عملیانی است

رئیس نوسازی مدارس شهرستان اندیمشک ادامه داد: هم چنین آموزشگاه 6 کلاسه شهدای مدافع حرم در کوی رسالت با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 500 میلیون ریال و در زیر بنای 726 مترمربع، آموزشگاه 6 کلاسه کوی امیر با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 250 میلیون ریال و در زیربنای 726 متر مربع نیز عصر امروز به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی بخش‌های محروم و کم‌تر توسعه یافته شهرستان اندیمشک، گفت: بهره‌برداری از آموزشگاه 6 کلاسه شهر چم گلک با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و در زیربنای 726 مترمربع، آموزشگاه 6 کلاسه شهر آزادی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و در زیربنای 726 مترمربع و آموزشگاه حجاب شهر حسینیه با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال و در زیربنای 1300 مترمربع از جمله دیگر طرح‌هایی بوده که امروز در شهرستان اندیمشک به بهره‌برداری می‌رسند.

فرج الهی افزود: هم چنین عصر امروز آموزشگاه 3 کلاسه بنوار ناظر و 7 آموزشگاه 2 کلاسه در روستاهای علی آباد، قلعه مختار، بالارود، دختر برجی حسینیه، بالارود، سرخکان، نمک تلخه به بهره‌برداری می‌رسد که برای هر کدام از این طرح‌ها نیز اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون ریال، اعتبار اختصاص یافته است

وی با اشاره به بهره برداری از دو مسجد روستاهای بالارود و پیروالی میزان اعتبارات اختصاص یافته اعتبار اختصاص یافته به هر کدام از این مساجد را یک میلیارد و یک صد و 13 میلیاردریال دانست و خاطر نشان کرد: 4 خانه عالم شهرها و روستاهای حسینیه، ده ایجی، بیدوربه و قلعه مختار نیز امروز و با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال برای هر کدام با مشارکت بنیاد برکت و مسئولان استانی و محلی در شهرستان اندیمشک به بهره برداری می‌رسند.

گفت‌وگو از محمد امین جمشیدی

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت

پروژه راه آهن اردبیل این روز‌ها در حالی مراحل نهایی را طی می‌کند که در جریان پیگیری‌های هفتگی سید حامد عاملی استاندار اردبیل برای تامین مالی این پروژه مهم ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سید حامد عاملی، استاندار اردبیل است که این برنامه در سال جدید هم ادامه یافت.

در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.

پروژه راه آهن اردبیل که نزدیک به ۲ دهه از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته است، این روزها در مراحل نهایی قرار دارد و انتظار می‌رود در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور