Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: پلیس دیلم با بهره گیری از تمامی امکانات، راه اندازی گشت‌های غیر محسوس، افزایش واحد‌های گشتی و تمرکز بر نقاط جرم خیز، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به عنوان یک اولویت از ابتدای امسال تشدید کرده است.

وی ادامه داد: ماموران این فرماندهی با محوریت یگان امداد در دو هفته گذشته در چند عملیات با کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به استان خوزستان، مسیر را برای قاچاقچیان کالا ناامن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم بیان کرد: نتیجه این عملیات‌ها توقیف ۴۵ دستگاه خودرو‌ تندرو حامل کالای قاچاق(شوتی)، یک دستگاه کشنده تریلی، ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و کشف ۵۳۰۰ عدد انواع قرص‌های نیروزا و ترامادول، پارچه، انواع کفش، ادکلن، لوازم آرایشی و ۱۶۳۸ متر کفپوش قاچاق بوده است.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه ۶۹ متهم دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شدند، عنوان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده حدود ۳۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ک

کشف حدود ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق از خودروهای شوتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله قاچاق درشهرضا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.


سرهنگ مهرداد فراشی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۸ دستگاه لپ تاپ و ۱۶۰ دستگاه ریش تراش خارجی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود کشف شد.


وی گفت: کارشناسان ارزش محموله قاجاق کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کردند و در این رابطه یک متهم شناسایی و به همراه اموال کشف شده به اداره قاجاق کالا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد