Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:09:43 GMT

ورود دی‌یونگ به بارسا، خطر بزرگ برای راکیتیچ

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۲۴۰۴

ورود دی‌یونگ به بارسا، خطر بزرگ برای راکیتیچ

وبسایت گل مدعی شد اضافه شدن فرانکی دی‌یونگ به بارسلونا، موقعیت ایوان راکیتیچ در این تیم را با خطر مواجه خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا چندی پیش در مصاحبه با خبرنگاران گفت معتقد است فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی که اخیراً به بارسلونا ملحق شده در پست او بازی نخواهد کرد ولی وبسایت گل می‌گوید بر خلاف نظر راکیتیچ، اضافه شدن دی‌یونگ به ترکیب بارسلونا به احتمال زیاد موقعیت راکیتیچ را در ترکیب بارسا با تهدید مواجه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخیراً شایعاتی درباره جدایی احتمالی راکیتیچ از بارسا مطرح شده و از باشگاه اینتر به عنوان مقصد او نام برده شده بود ولی ملی‌پوش 31ساله کروات این شایعات را رد کرده و گفته بود از حضور در بارسا راضی است و قصد ترک این تیم را ندارد.

 

 

راکیتیچ در مصاحبه با موندو دپورتیوو گفته بود:" معتقدم دی‌یونگ در پست من به بازی گرفته نخواهد شد. پستی که من در آن بازی می‌کنم امن است".

 

اما گل به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسا می‌گوید مدیران بارسلونا نظر متفاوتی با راکیتیچ دارند و معتقدند پست ایده‌آل برای دی‌یونگ، جانشینی سرخیو بوسکتس در قسمت پایینی خط میانی نیست بلکه او در منطقه‌ای از خط میانی بارسا بازی خواهد کرد که در حال حاضر آرتور و راکیتیچ در آن پست به کار گرفته می‌شوند.

 

گل به نقل از منابع خود می‌گوید کادر فنی و مدیریت بارسلونا معتقد است دی‌یونگ بهترین مکمل برای آرتور خواهد بود و در نتیجه با اضافه شدن او، راکیتیچ به احتمال زیاد جایگاه خود را از دست خواهد داد.

 

گل به نقل از منبع خود که نامش فاش نشده گفت:" دی‌یونگ بازیکنی است که در مرکز خط میانی بازی می‌کند، درست مثل آرتور. بنابراین دی‌یونگ و آرتور با هم خیلی عالی هماهنگ خواهند شد".

 

 

فرانکی دی یونگ ایوان راکیتیچ بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرانکی دی یونگ ایوان راکیتیچ بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه‌شب در ال‌کلاسیکوی برگشت، رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف همدیگر می‌روند. رئال مادرید در صدر جدول در موقعیت خوبی برای قهرمانی لالیگا قرار دارد. فاصله آنها با بارسلونا در رده دوم ۸ امتیاز است و در صورت پیروزی در ال‌کلاسیکو گام بلندی برای کسب قهرمانی خواهند برداشت.

در سمت دیگر بارسلونا همه جام‌های این فصل را از دست داده و قهرمانی لالیگا تنها شانس آنهاست. ژاوی هرناندز قبلاً در مورد وضعیت بارسا برای رسیدن به رئال خاطرنشان کرده بود که کلید رسیدن بلوگرانا به قهرمانی، بردن رئال در برنابئو است.

کوبارسی هم در این مورد نظری مشابه دارد، او گفت:«ما باید با ۲۰۰ درصد توان پیش برویم و تلاش کنیم تا نتیجه خوبی در ال‌کلاسیکوی یکشنبه بگیریم. ما در شرایط بسیار سختی قرار داریم، اما باید با بردن رئال وضعیت را تغییر دهیم. وقتی بچه بودم آرزوی حضور در این بازی‌ها را با لباس بارسلونا، باشگاه زندگی‌ام، داشتم.

تنها جایی که برای رقابت برای ما باقی مانده لالیگا است و برای همین چاره‌ای جز تلاش کردن برای پیروزی در برنابئو نداریم.»

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد