Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب فهرستی کوتاه از پربازدیدترین اخبار سرویس وبگردی در هفته‌ای گذشت را به شما همراهان گرامی ارائه دهیم؛ پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر طی هفته موفق به رصد اخبار سرویس وبگردی در حوزه‌های مجله سرگرمی، خواندنی‌ها، مناسبتی و اخبار مهم دنیای وب نشده‌اید، در ادامه این مطلب ۱۴ خبر منتشر شده پربازدید در این سرویس که از نگاه کاربران جذاب بوده‌اند را برای شما همراهان گرامی قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوایایی پنهان از ماجرای جنجالی آوازه‌خوان بی‌حجاب در ابیانه/ حجاب اختیاری چگونه به فحشای اختیاری منتهی می‌شود؟

توضیحات دردناک اطرافیان خانواده قربانی تصادف جنجالی اصفهان

از جسد وحشتناک زن مرموز و کتاب‌هایی با پوست انسان تا جنین دو سر و کبد دوقلو/ چندش‌آورترین موزه جهان را ببینید + تصاویر

سریعترین و خاص‌ترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ رونمایی شدند + تصاویر

شیرمردی از سپاه پاسداران که تن دشمن را می‌لرزاند + عکس

شیوه‌های عجیب و غریب ازدواج سلبریتی‌ها / از خواستگاری ۵ صبح تا ازدواج زیر آب! + تصاویر

اطلاعاتی که حقیقی‌بودن دراکولا را اثبات می‌کنند/ هرآنچه از قتل فجیع قربانیان توسط سلطان وحشت باید بدانید

واکنش نابغه قرآنی به شایعات ریز و درشت؛ از حبس و تبعید تا حضور در BBC/ ماجرای تلاوتی که خشم مقام سعودی را برانگیخت! نصب یک دکل مخابراتی در روستای مرجان چه ارتباطی با ویلای آقای وزیر دارد؟ پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان چه کسانی هستند؟ تجملات لاکچری‌پسند ازدواج؛ از خواستگاری خانم بازیگر در زیر آب تا پرواز عروس هنگام عقد/ کرایه خودرو برای داماد ساعتی چقدر آب می‌خورد؟ حقایقی جالب درباره سبک زندگی عجیب و غریب میلیاردر‌های دنیای تکنولوژی/ از بیل گیتس تا مارک زاکربرگ بازیگر نقش رونا در سریال دل‌دار: کاربران با ادبیات بدی گفتند چقدر زشتی/ در اولین روز فیلم‌برداری پدرم فوت شد/ نگاه جامعه به زنان مطلقه سنگین است شخصیت مشهور فوتبال ایران که با آرزوی رئیس‌جمهور شدن از دنیا رفت + عکس   انتهای پیام/ پربازدیدترین اخبار وبگردی در هفته ای که گذشت

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پربازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی

سیامک بهاروند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در گفت‌‍وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به علمیات«وعده صادق» اظهار کرد:‌ حمله اخیر به رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل به‌عنوان روزی که در آن رژیم صهیونیستی بخش مهمی از قدرت بازدارندگی خود را از دست داد در تاریخ ثبت می‌شود نه به دلیل حجم تلفات در آنها؛ بلکه به دلیل متزلزل شدن اعتمادبه‌نفس صهیونیست‌ها بود.

وی افزود: برهم خوردن مصونیت پروژه سیاسی رژیم صهیونیستی، احساس نگرانی صهیونیست‌ها از چشم‌انداز‌های گوناگون ساخته شده برایشان، تضعیف اراده و اعتماد آنها به آینده این رژیم در سرزمین فلسطین و تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و نواختن سیلی به رژیم صهیونیستی از اهداف عملیات وعده صادق بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان عنوان کرد: حفظ امنیت و مواجهه درست با چالش‌های امنیت در محیطی که پیرامون کشور از تلاطم و ناامنی قرار دارد، کار دشواری بوده؛ اما با این اوصاف سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف در رفع این تهدیدات نقش بسزایی داشته است.

بهاروند با اشاره به نقش سپاه پاسداران در امنیت منطقه بیان کرد: گروه‌های تروریستی و تکفیری ازجمله داعش در مقطعی تا نزدیکی مرز‌های ایران آمده بودند؛ اما حضور سپاه پاسداران و با فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی و با راهنمایی‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب با هدف کمک‌های مستشاری به دولت‌های عراق و سوریه و نیز توقف حملات آشوبگران و عقب‌نشینی آنان از مواضع قبلی به امنیت مرز‌های ایران در مناطق غرب کشور به میزان قابل توجهی افزودند.

وی با بیان ارزش‌های دینی و انقلابی مانند ایثار، فداکاری، حضور جهادی دائمی و شبانه‌روزی در نیرو‌های سپاه گفت: نیرو‌های انقلابی و عاشق امام راحل و مقام معظم رهبری در نهاد مقدس سپاه پاسداران مانند شهید حاج قاسم سلیمانی و... سبب می‌شود تا قشر جوان از آنها الگو بگیرند و اثرگذار باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، سپاه پاسداران را مجموعه رسالت‌محور و آرمان‌طلب دانست و مطرح کرد: سپاه در میدان حاضر است و در عمل پایبیند به ارزش‌هاست، چنین مجموعه‌ای نه فقط سازمانی جذّاب بوده؛ بلکه نیروهایش هم جذّاب خواهند بود، افرادش هم برای هر دل سالمی جذّاب است. سردار بلند مرتبه‌ آن مانند شهید سلیمانی، جوان فداکار آن مانند شهید حججی، پاسدار بی‌پیرایه و دلاور مانند ابراهیم هادی؛ سردار زاهدی  و صالحی روزبهانی اینها همه جذّابند؛ هر کدام از اینها الگوی تمام‌نشدنی هستند.

بهاروند تشریح کرد: نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در هر زمان و مکان و به‌ویژه در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و شرایط سخت، سبب قوت قلب ملت و حل سریع موضوعات می‌شود در حوادث طبیعی و بلایا مانند زلزله، سیل، کرونا و همانند اینها کمک‌های اساسی داشته و ازجمله وظایف سپاه پاسداران و بسیج حضور در حوادث غیرمترقبه بوده به‌طوری از زلزله خرداد ۱۳۶۹ تا سیل سال ۱۳۹۸ در استان‌های شمالی، لرستان و خوزستان نقش‌آفرینی کردند.

وی با اشاره به مسئله سازندگی‌های سپاه در حوزه‌های گوناگون اضافه کرد: این فصل درخشان بحث بسیار مهمی بوده و نمی‌شود به آسانی از آن گذشت در امور زیربنایی، سپاه حرف نخست را می‌زند و کمتر دستگاهی داریم که در مسائل زیربنایی کشور، راه‌ها، بزرگراه‌ها (به‌عنوان نمونه خرم‌آباد، اراک)، سدها، پالایشگاه‌ها و همانند اینها توانسته باشد به قدر سپاه، این مقدار کار را با هزینه‌های کمتر از معمول و با سرعت بیشتر از معمول انجام دهد؛ بنابراین این یک فصل افتخارآفرین بسیار مهمی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان توضیح داد: در این مجموعه فاخر که از یادگاران امام راحل به شمار می‌آید، علم و عمل در هم تنیده بوده؛ قدرت سخت و قدرت نرم در هم تنیده است. قدرت سخت موشک و پهپاد و همانند اینهاست که اثرات آن در مقابله با دشمن از سوریه تا فلسطین و... مشخص است. بر اساس آمار‌های رسمی بین‌المللی، ایران در سال ۱۹۹۶ در رتبه ۴۵ کشور‌های دارای برترین فناوری‌های فضایی قرار داشت؛ اما اکنون ایران اسلامی دهمین کشور دارای فناوری‌های نوین فضایی بوده و به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • (ویدئو) ماجرای احضار سفیر سوئیس به سپاه چه بود؟
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد
  • ماجرای افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس / خریداران چه کنند؟
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • (ویدیو) جزییات دقیق از عملیات «وعده صادق»؛ سپاه پاسداران از چه تسلیحاتی استفاده کرد؟