Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:42:19 GMT

همایش «رسانه و مقاومت» در تبریز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۲۵۷۹

همایش «رسانه و مقاومت» در تبریز برگزار شد

همزمان با سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر؛ همایش «رسانه و مقاومت» با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس و فعالان رسانه ای در تبریز برکزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبربز، «مرتضی صفری» در همایش «رسانه و مقاومت» تبریز با تأکید بر این‌که امروز دشمن در استیصال کامل قرار دارد، اظهار داشت: دلیل این ناکامی دشمنان قدرت بازدارندگی ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نقش رسانه و فعالان رسانه ای در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را بی بدیل دانست و خاطرنشان کرد: چندین روز با شانتاژ رسانه‌ای به طبل جنگ کوبیدند اما در نتیجه سخنان رهبری تأیید شد و هیچ جنگی رخ نداد.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن در جریان جنایات داعش در عراق و سوریه ادامه داد: دشمنان به خیال خود می‌خواستند با پخش فیلم نحوه دستگیری شهید حججی به تخریب نیروهای مقاومت بپردازند در حالی که نگاه آن شهید بزرگوار همه معادلات را برهم زد.

صفری افزود: برای هر یک از شهدای مدافع حرم استان باید یک سریال ۲۶ قسمتی ساخت. دستاورد جبهه مقاوت اسلامی ایجاد رادیو و تلویزیون بین کشورهای اسلامی بود.

همچنین «مهدی فیروزکوهی» استاد دانشگاه امام حسین(ع) در سخنانی با تأکید بر این‌که در عرصه انقلابی نگاه دیپلماتیک نمی‌تواند راهگشای امور باشد، اظهار داشت: در سال های دفاع مقدس ما مسائلی روی داد که تعریف اقتدار از دیدگاه تئورسین های غربی را تغییر داد.

وی با بیان این‌که رسانه‌ها نگارگران عرصه مقاومت هستند، افزود: متأسفانه برخی رسانه‌ها به دلیل برخی منافع حزبی، سعی در ایجاد روحیه جنگ هراسی در کشور هستند.

فیروزکوهی افزود: آمریکا از مدت‌ها پیش جنگ خود را آغاز کرده است که مصادیق آن را در وضعیت اقتصادی فعلی کشور می‌توان دید. نگاه اتوکشیده به بینش انقلابی در عرصه دیپلماسی، هیچ‌گاه پاسخگو نبوده و نخواهد بود.

 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس مسجد خسارت سیل روزه اولی ها دختران روزه اولی کانون های مساجد ماه مبارک رمضان کانون های فرهنگی هنری مساجد رسانه و مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم