Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:51:24 GMT

مارچلو لیپی دوباره سرمربی تیم ملی فوتبال چین شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۲۵۸۰

مارچلو لیپی دوباره سرمربی تیم ملی فوتبال چین شد

به گزارش خبرنگار مهر، مارچلو لیپی که در جام ملت های آسیا با تیم چین عملکرد موفقی نداشت و با قبول شکست مقابل تیم ایران از دور این مسابقات کنار رفت، مجدداً به عنوان سرمربی چین انتخاب شد.

فدراسیون فوتبال چین با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر تاثیرات مثبت لیپی در تیم ملی این کشور به اهداف و رویای رسیدن به جام جهانی قطر با این مربی اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4624778

منبع: مهر

کلیدواژه: مارچلو لیپی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید قلعه‌نویی از باشگاه آلانیا اسپور ترکیه + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه آلانیا اسپور امروز (شنبه) با انتشار تصاویری از امیر قلعه‌نویی در کنار فاتح تِکه سرمربی این تیم ترکیه‌ای و مِولوتان چاووش‌اوغلو مدیر تیم آلانیا اسپور، خبر از حضور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در این باشگاه داد.

بیشتر بخوانید: دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا می‌شود؟

قلعه‌نویی به سایت رسمی این باشگاه ترکیه‌ای گفت: به خاطر بازیکنان ملی‌پوش ایرانی که در ترکیه بازی می‌کنند، علاقه زیادی به فوتبال ترکیه دارم. از آنجایی که خانه‌ای در آلانیا دارم، سال‌هاست بازی‌های آلانیا اسپور را دنبال می‌کنم. آلانیا اسپور به‌عنوان تیمی که فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند، در لیگ ترکیه حضور دارد. من همچنین فرصت تبادل‌نظر با فاتح تِکه سرمربی این تیم را داشتم. برای آلانیا اسپور و فاتح تِکه آرزوی موفقیت دارم.

علی کریمی و مجید حسینی دو ملی‌پوش کشورمان در حال حاضر عضو تیم کایسری اسپور ترکیه هستند و میلاد محمدی دیگر ملی‌پوش ایران هم در حال حاضر عضو تیم آدانا دمیر اسپور این کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226959 برچسب‌ها امیر قلعه نویی

دیگر خبرها

  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران
  • استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران
  • سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران استقبال کرد
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • «اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود
  • قلعه نویی میهمان باشگاه ترکیه ای شد (+عکس)
  • بازدید قلعه‌نویی از باشگاه آلانیا اسپور ترکیه + عکس
  • تصاویری از خوش تیپ‌ترین سرمربی حال حاضر فوتبال ایران