Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بخشی پور از برگزاری مراسم عزاداری و احیای شب‌های قدر ماه مبارک رمضان در ۲۷ امامزاده شاخص خراسان‌جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» امروز (3 خرداد) در حاشیه بازدید از طرح ضیافت الهی امامزادگان باقریه بیرجند، اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در قالب طرح ضیافت الهی در سطح بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اعلام اینکه همزمان با اجرای طرح ضیاف الهی، برنامه‌های لیالی قدر از امشب مقارن با شب نوزدهم ماه رمضان و اولین شب قدر در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود، بیان داشت: مراسم عزاداری و احیا شب‌های 19 ،21 و 23 ماه مبارک رمضان در 27 امامزادگان شاخص استان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در شب‌های قدر در جوار امامزادگان، تبیین کرد: هیچ حضور مردمی در اجتماع به اندازه‌ شب‌های قدر گسترده نبوده و این ایام برای مسلمانان بسیار ویژه است چراکه در این شب‌های با عظمت آیات نورانی قرآن نازل و مقدرات انسان در یک سال آینده رقم می‌خورد.
 

حجت الاسلام بخشی‌پور با بیان اینکه در این شب‌ها از محل موقوفات استان سفره‌های افطاری ساده در جوار امامرادگان برپا می‌شود، تاکید کرد: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر از ساعت 22 با بهره‌گیری از سخنرانان برجسته استانی، کشوری و مبلغان دینی آغاز می‌شود.
 

وی بیان کرد: مراسم احیا شب‌های قدر با برپایی خیمه معرفت و غرفه پاسخ‌گویی به سوالات شرعی و برگزاری برنامه‌های سخنرانی، قرائت قرآن و دعای جوشن کبیر، قرآن به‌سر و مداحی توسط ذاکران اهل بیت(ع) در دستور کار قرار دارد.
 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در جوار امامزادگان کشور تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه نسل جوان است، تصریح کرد: هر ساله مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی در ایام و لیالی قدر، مراسم احیاء این شب‌ها را با حضور گسترده در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌کنند.
 

حجت الاسلام بخشی‌پور گفت: هرساله مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در این شب‌ها، ایمان محکم خود را نسبت به ولایت متجلی ساخته و با حضور باشکوه خود در این اماکن، تصویری معنوی از نیایش و انابه به درگاه حق تعالی را برای جهانیان به نمایش می‌گذارند.
 

وی با یادآوری اینکه 47 روحانی و مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف و بقاع متبرکه شاخص استان اعزام شدند، افزود: سخنرانی، پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی و شبهات دینی، برپایی نماز جماعت و سایر ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان از جمله اهداف اعزام مبلغان دینی به این استان است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس مسجد ماه مبارک رمضان روزه اولی ها کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي دختران روزه اولی خسارت سیل مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی مراسم شب قدر امامزادگان و بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند

دریافت 256 MB کد خبر 6087706

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند