Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@07:42:33 GMT

جدایی رضایی از بروژ قطعی شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۲۷۱۴

جدایی رضایی از بروژ قطعی شد

به نقل از سایت «voetbal۲۴» بلژیک، عملکرد کاوه رضایی در اولین فصل حضورش در کلوب بروژ اصلا قانع کننده نبود به همین خاطر او بزودی این باشگاه را ترک خواهد کرد.

بروژ در نقل و انتقالات تابستانی بابت او ۵ میلیون یورو پرداخت کرد، اما عملکردش قانع کننده نبود. جونیور وربرک، کارشناس باشگاه بروژ می‌گوید: برخی از بازیکنان به بزرگترین شکست تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌توان این عملکرد رضایی را نادیده گرفت. گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه نتوانسته حتی یک گل برای تیمش بزند. سرنوشت او با باشگاه در شرایط کنونی تمام است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال کاوه رضایی تیم بروژ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن

مدافع اسلواکیایی پاری‌سن‌ژرمن ممکن است در پایان فصل جاری از این تیم جدا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلان اشکرینیار که تابستان اخیر به حضور 6 ساله‌اش در اینتر پایان داد و با امضای قراردادی پنج ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، ممکن است تابستان پیش رو و پس از تنها یک فصل حضور در این تیم از PSG جدا شد. روزنامه فرانسوی «اکیپ» چاپ پاریس در این خصوص گزارش داد؛ اشکرینیار 29 ساله ممکن است در تابستان پیش رو به حضورش در پاری‌سن‌ژرمن پایان دهد.

مدیران پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد این مدافع اسلواکیایی ناراضی و بر این باور هستند که او آن‌طور که باید در این تیم جواب نداده است، به همین خاطر ممکن است در پایان فصل جاری او را در لیست فروش قرار دهند. عملکرد اشکرینیار نتوانسته کادر فنی پاری‌سن‌ژرمن را متقاعد کند و در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای او هستند.

اوسیمن در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن

اشکرینیار که تا پایان ماه ژوئن 2028 تحت‌قرارداد پاری‌سن‌ژرمن است، این فصل در 26 بازی برای به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • فیلم/بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه
  • بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • فیلم/ روایت عمو قناد از دلیل جدایی از فیتیله‌ای ها بعد از ۱۰ سال!
  • علت جدایی سحر دولتشاهی از رامبد جوان فاش شد+ ویدئو